Khamis, 21 November 2019

Home » , , , , , , , » B I C A R A B I S U

B I C A R A B I S U







Pernah rasa sesuatu yang terbuku dalam hati, pada masa yang sama kamu tidak mampu untuk meluahkan apa yang kamu rasa melainkan dengan hanya MENANGIS?

Apakah kalian pernah rasa situasi yang sedang aku gambarkan ini?


Ya..! Sekarang aku sedang alaminya…!


Sungguh rasa ini tidak mampu diluahkan dengan kata-kata mahupun diblog ini. Puas aku cuba terjemahkan setiap rasa,  tapi hasilnya hampa. Langsung tiada kata yang mampu untuk aku ucapkan. 

Hampir setiap malam, sebelum lena pasti akan ditemani butir-butir jernih yang pecah dari tubir mata. Mungkin aku hanya puas menangis tapi itu masih belum cukup puas untuk aku luahkan segala-galanya.


Moga Allah tabahkan hati hambaMU ini… Ameen..!




Kata Hati : Ampunilah khilafanku dan salahanku selama ini….


Tiada ulasan: