Selasa, 23 September 2014

Home » , , , , , , , , , , , » Hati ~ Maafkan Beta...!

Hati ~ Maafkan Beta...!





Assalamualaikum.

Masih ingat pada aku? Akulah, manusia yang kian pupus dalam arena blogging ni. Err...sejujurnya, aku kekok nak menaip dekat sini. Tersangat kekok okay..! Aku tak sangka pula, entry sebelum ni betul-betul jadi entry last bagi bulan lepas. walhal, time wujudnya entry tu, aku terasa macam nak endingkan satu entry yang tak tergantung macam tu je. Tapi apakan daya. Aku terlalu letih. 

Wujudnya entry ini disebabkan diri aku yang terlalu stress..! Dan bila mana aku sendiri tak dapat nak kawal apa yang aku rasa ketika itu. Tak mampu nak bendung dengan apa yang terjadi di sekeliling aku. Maaf, seandainya entry ini berat untuk difahami. Segala apa yang ada disini semuanya keluar dari minda aku.

Kadang-kadang aku amat terasa dengan keadaan disekeliling aku. Terasa dengan apa yang telah aku lalui. Terasa dengan jiwa yang kadang kalanya bergolak secara tiba-tiba. Pendek cerita, dalam semua hal, aku terasa..!

Aku faham, tak semua orang mampu jaga hati kecil kita. Sekurang-kurangnya cubalah untuk prihatin dengan jiwa kecil ini. Yea..aku akui, aku tak selesa dengan apa yang aku rasa. Sangat tak selesa. Sebab rasa yang aku rasa ni, dah berkurun tak menjelma dalam jiwa aku. Bila rasa itu muncul, kehidupan aku jadi tak menentu...!

Tenangkan jiwa rasa, Harapan aku biarkan ianya berlalu dengan angin lalu...!

Itu je...


Kata Hati : Maafkan beta wahai hati.....!
.

9 ulasan:

LYAfrina berkata...

take care nur..
byk2 bsabar dgn ujian allah..
jd kan stress tu..stress y positif

Noriza MiracleVitamins berkata...

Macam sedih je hati tu. Ada apa dengan hati cahaya cinta ni?

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

xpe..luahkan dgn cara tersndiri =)

Shida Radzuan berkata...

bersabarlah cik Nur :)

Shida Radzuan berkata...

welcome back dear :) jom menulis lg hehee..bg smngat nih hehee..

Etuza berkata...

ya mari salin memafkan..http://madey09.blogspot.com/

Etuza berkata...

http://madey09.blogspot.com/ etuza kembali berbelog..maafd baru kunjung ke sini..

Ayu Jafri berkata...

Nur, ambik masa untuk tenangkan diri dan bahagiakan diri sendiri.mana yang patut dilepaskan, lepaskan.Just berserah dgn Allah dan berbahagialah dengan apa yang Nur ada sekarang, itu lebih baik dik. :) Jgn pening2 fikirkan yang buat Nur "sakit".

Deqla Norumara berkata...

ok.. beta maafkan.. :p