Selasa, 20 September 2011

Home » » .:: Mahu Tapi Malu | What Should I Do ? ::.

.:: Mahu Tapi Malu | What Should I Do ? ::.

.

Assalamualaikum

Okey terus pada tajuk di atas. Mahu tapi malu. Kalian pernah berapa di situasi di atas? Di saat kalian mahukan sesuatu, tapi seiring itu jugalah perasaan malu itu menyelubungi diri. Apa kalian rasa? Oren? Anggur ataupun blueberry?

Yang aku pasti rasa ketidakpuasan hati itu sudah tentu merajai hati. Yelah, mahu tapi malu. Tak ke tidak puas hati namanya.

Mahu nih.! Tapi malu. Alahai..!

Susah nak jelaskan secara  bulatnya di sini. Pada yang faham dan tahu apa yang sebenarnya sedang aku lalui, kalian sudah tentu tahu.

Haisssh..! serius bukan senang aku terangkan, sebab aku malu. Dan bukan senang rasa ini datang.
Aku ada juga minta pendapat dari seorang dua sahabat, dan jawapan mereka adalah sama. Cuma aku je yang tidak berapa yakin lagi dengan diri sendiri.

Jadi, mungkin sekarang ni aku perlu kumpulkan segala keberanian mungkin?

Waaaaaa……!!! Apa yang harus aku lakukan ni? Mahu..tapi malu….dan malu tapi mahu..! Huhuhu…susahnya punya rasa takut..!



Kata Hati : Terima Kaseh Atas Pendapat Yang Telah Diberikan... :)


.
 

Tiada ulasan: