Isnin, 26 September 2011

Home » » .:: Otak Jadi Sempit | Bila Aku Malas Membaca ::.

.:: Otak Jadi Sempit | Bila Aku Malas Membaca ::.

.

Assalamualaikum.

Syukran, kerana di berikan kesempatan buat kita bersemuka secara tidak langsung disini. Alhamdulillah, kehadrat Ilahi memberikan kita kesempatan semua ini.

Terima kasih juga buat kalian yang tidak jemu-jemu berkunjung ke teratak “Aku, Cinta Dan Cita-Cita” terima kasih ya semua. Mana yang tinggalkan jejak tu, insyaAllah jika di izikanNYA aku pasti akan menjenguk ke teratak kalian pula. InsyaALLAH.

Bila baca tajuk entry di atas, nampak sangat semenjak dua menjak ini aku makin atau lebih tempat makin malan mahu membaca. Secara umumnya, aku bukanlah seorang pembaca novel  yang tegar. Tetapi sekurang-kurangnya aku suka membaca.

Entah kenapa, akhir-akhir ini nafsu membaca aku hilang entah kemana. Bukan tidak punya bahan untuk dibaca,ada..! tapi langsung tiada nafsu untuk membaca. Macam mana tu? Haissshh..! Nampak macam tenat je kan?

Sememangnya ianya sudah tenatt..! hanya itu yang mampu aku ucapkan. Aku tak mahu pekara ini berlanjutan dan aku tak mahu aku terus hilang minat untuk membaca. Sebolehnya aku mahu sentiasa ada rasa mahu membaca dan membaca.

Dengan membaca otak tidak lagi rasa sempit mahupun terhimpit kan? Moga lepas menaip entry ini minat membaca itu datang dengan sendirinya..! InsyaALLAH….!



Kata Hati : Rindu nak masuk kedai buku, cium buku baru dan borong buku banyak-banyak..!


.

 

1 ulasan:

Teena Tna berkata...

haha, same la, buku byk da beli guna baucer, tp xd selera nk bace..hehe

btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too :)

insanbiasabiasa@blogspot.com