Isnin, 16 Ogos 2010

Home » » .:: Sibuk | Buzy ::.

.:: Sibuk | Buzy ::.



Ehsan Abang Google.


Salam Ramadhan 1431H.


Alhamdulillah, sekali lagi di berikan kesempatan untuk kita bersua di ruangan ini untuk kali ini. Terima kasih padaNYA juga memberikan kita peluang untuk kita terus bernafas dan menjalani ibadah puasa di bulan yang mulia ini.

Selamat berpuasa pada kalian ya..!!

Sudah lama rasanya blog kesayangan hamba ini di tinggalkan sepi. Al-maklumlah, sebelum ramadhan lagi tuan tanah ni sibuk memanjang. Nak pula bila masuk 1 Ramadhan. Lagi la sibuk tu bertambah-tambah. Nak menguruskan hal sendiri pun belum sempat lagi.

Pada kalian yang ternanti-nantikan entry baru, ( masalahnya, ada ke?? Hihihi… perasan lebih ke tuan tanah ni kan. tapi peduli apa aku? suka hati la..blog sendiri.hihihi. ) maaflah, buat kalian ternanti-nanti. Tak de masa weh, baju banyak yang belum siap di jahit. Tumpo kalau tak siap wehh..!! tak beraya la deme gara-gara aku. hihihi.


Ehsan Abang Google.

Dah tu, otak pula tak cukup oksigen untuk berfikir sacara waras. No idea nak keluarkan entry apa. Mana taknya, sibuknya sebaik saja celik mata bangun sahur jam 4.30 pagi, sampai la jam di dinding tepat menunjukkan pukul 12 tengah malam. Mana sempat otak nak berehat dan berfikir. Itu yang di biarkan tanah ni sepi tanpa entry.

Lepas entry ni, tak tahu lagi bila pulak boleh keluarkan entry baru. Harap-harapnya, lepas ni ada masa untuk diri sendiri pula. Mahu rehat secukupnya. Kira macam balas dendam la ni. Jahat..!!Hihihi.

Oklah. Rasanya sampai di sini saja untuk entry kali ini. Sekiranya ada salah dan silap harap di maafkan ya..! insyaALLAH, jika di berikan kesempatan dariNYA, pasti kita semua akan ketemu di lain waktu. insyaALLAH..!!

Salam…

Daaa..!!!


Kata Hati : Rindu Blog...!! Rindu Facebook...!! 

3 ulasan:

hans berkata...

den lepas raya baru busy

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

9n0L4 berkata...

akak pun tgh busy sgt ni. rase mcm sekelip mate je masa berlalu.

De Widiani berkata...

Nue, Apakabar? Sehatkah? :)