Rabu, 22 September 2010

Home » » .:: Bila Kemalasan Melanda | Beginilah Jadinya...Hadoii.. ::.

.:: Bila Kemalasan Melanda | Beginilah Jadinya...Hadoii.. ::.




Salam, ada lagi ke yang sudi menjenguk blog yang lama telah di tinggalkan ni?? Kalau ada, jutaan terima kasih di ucapkan kepada kalian semua yang masih sudi menjenguk ke blog yang usang ini. Terima kasih sekali lagi ya...!

Sebelum itu, bersyukur kepada Ilahi kerana di berikan kesempatan sekali lagi kepada diri ini unruk terus menulis di ruangan alam maya ini. Terima kasih Ya ALLAH, atas kesempatan yang telah Engkau berikan.

Sudah terang lagi bersuluhkan. Dengan adanya gambar di atas, nampak menyeramkan..!! bagi kalian menyeramkan atau tidak ayat malas di atas?? Bagi aku, tuan punya blog ni, teramatlah menyeramkan bila rasa di atas sentiasa bertamu di hati ini WALAUPUN di saat aku sedang menaip untuk entry ini.

Wahh..!! Jelaskan kemalasan aku di tahap yang membimbangkan..! Adoiiyaa...!! Mahu buat bagaimana ni. Mahu seru kembali rajin yang telah menyepi? Tapi harapnya biarlah ia kembali tanpa di seru. Sentiasa harapkan mood itu kembali.


Harapnya, selepas keluarnya entry bertujuan menghalau malas ini, kerajinan akan bertandang mengantikan malas yang melekap lama di ruang hati. Moga segalanya okey-okey belaka.

Erm..rasanya sampai di sini saja untuk entry kali ini. InsyaALLAH, kita bertemu lagi di lain entry yang kan datang. Pada kalian yang setia dari awal enrty hingga ke akhir, terima kasih di ucapkan buat kalian kerana masih sudi bertamu di sini.

Sekian...!!

Daaa....!!

Salam....!!!!



Kata Hati :  Mahu pulih seperti sediakala....!!


.

1 ulasan:

9n0L4 berkata...

ade gaye garfield. hehe. kucing pun malas mcm tuan blog ni. :)