Rabu, 26 Februari 2014

Home » » Wordless Wednesday #98

Wordless Wednesday #98






"Manja nak makan yea..kejap tau...! 
Allaahumma baarik lanaa fiimaa razaqtanaa wa qinna'adzaabannar...Amin..! 
Dah makan...!"


"YaAllah kaklong, kamu buat dia macam budak je..!"


"Kekekekeh....." ^_^



Kata Hati : Heeee...itulah aku..!
.

17 ulasan:

BaNu Syah berkata...

hehehe comel bangat ni..

Cik Aini berkata...

nti kalo dia nak "uk uhhh" baca doa masuk tandas dulu tau..kekekeke

**kaklong..kaklong!

Chic Na berkata...

kahkahkah.. sabau jelah.. doa pas mkn pun baca eh.. haha..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Hihi..samalah kt yunk.. mak duk kata mcm tu..kui2

t.a.t.a berkata...

Nur, kau yang mana? Yang kecil atau yang besar itu?

Nurfaezah Abdullah berkata...

amboiii comfy nampak kucing tu tido hehe

Nor Eliyana berkata...

comeinyaaa! teringat kucing yana dulu, si cokmot. belang dia sama mcm ni

inche hlovate berkata...

hihi teringin nak anak ae Nur? sedap tengok dia tidur

Ummi Iman berkata...

Manjanya.. :)

Deqla Manjew berkata...

hahahah.. deqla pun suka gak lyn anak2 bulus mcm bebudak.. ckp2 ngan depa tu mmg slalu sgt.. smpai org dpn umah tnya, ckp ngan sape? deqla selambe jwb, ckp ngan kuceng.. hahahahaa..alaahaii tomey bulat tido.!

syuk shusuke berkata...

hamboi, seronok kucing tu ada teddy . :D

Nastyna berkata...

Bagus jugak, kurang2 baca yer dak. hehehe

zaza zehra berkata...

nur...hehe..indahnya meow nur tdur.. :) rasa nak peluk2 je..hehehehe

caliph shuriken berkata...

si meow yg paling bahagia dlm dunia, hikk...

are_lin@yu berkata...

hihii alahai cmelnya nur..

Yana Libra berkata...

hehe..kelakar je..comel sangat~ :)

ayut berkata...

Hahaha. ..klu dh slalu bsama trasa dia pon mcm kita dh ;)