Sabtu, 7 Ogos 2010

Home » » .:: SALAM RAMADHAN ::.

.:: SALAM RAMADHAN ::.





Salam kalian….!! Alhamdulillah, bersua kembali kita diruangan ini. Bersyukur kita kepada Ilahi, di berikan kesempatan untuk semua ini. Terima Kasih Ya ALLAH…!!


Seperti mana yang kalian tahu, tidak lama lagi, seluruh umat islam di pelusuk dunia akan menyambut kedatangan bulan yang penuh kemuliaan iaitu Ramadhan. Seperti mana yang kalian tahu juga, bulan Ramadhan adalah bulan yang penuh dengan kemuliaan. Bulan yang penuh dengan pahala-pahala yang di beri olehNYA. Oleh itu, di kesempatan ini, sama-samalah kita, merebut peluang yang ada dengan rahmatNYA. InsyaALLAH.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan salam Ramadhan buat kalian yang tidak jemu-jemu berkunjung di ruangan ini. Terima kasih buat kalian semua ya..!! mari kita sama-sama pasang azam Ramadhan kali ini bersama nak? Azam untuk kita semua puasa penuh jika di IzinkanNYA. insyaALLAH..!! dan juga penuhi Ramadhan kali ini dengan amal ibadah dari perkara yang wajib hinggalah ke pekara yang sunnat boleh?? Pasti boleh kan..insyaALLAH..!

 

 
HarapNYA, Ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita semua. InsyaALLAH.


Okeyh lah..harapnya ini bukan entry yang terakhir dari aku. dan aku juga sentiasa menggunung harapan agar di berikan kesempatan untuk terus setia di sini selamaNYA. insyaALLAH.

Dan InsyaALLAH, Dengan izinNYA,jika di berikan kesempatan, kita pasti ketemu di lain entry. InsyaALLAH.



Salam..



Daa…!!





Kata Hati : Andai ini Ramadhan yang terakhir bagiku, aku akan pastikan Ramadhan ini yang terbaik buatku. Dan Maafkan segala salah dan dosaku pada kalian semua. .!!



 
Ikhlas:


 

5 ulasan:

hanisah hassan berkata...

mohon maaf juga ya sayang....semoga ramadhan kita bermakna. Tahun ini adalah tahun pertama akak tak kisahkan baju raya. pakai yang ada jer...tapi tak tahulah kalau nak dekat-dekat raya esok.

Miss N™ berkata...

Salam ramadhan kak nisa..!!
akak..jangan tak kisah langsung ya..! hari raya nanti kena juga ada walaupun shelai cuma bj baru..tanda kita msyukuri rezeki dariNYA...

hans berkata...

selamat berpuasa
puasa penuh yer tahun nih
hahahaha

P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

Miss N™ berkata...

hans: insyaALLAH..!!
=)
selamat bpuasa juga untuk kamu..!

9n0L4 berkata...

tunggu ramadhan tahun 2013 pulak. insha Allah.