Rabu, 14 Julai 2010

Home » » .:: Gempakkk..!!! Paul ditemui di Taiping..!!! ::.

.:: Gempakkk..!!! Paul ditemui di Taiping..!!! ::.



Salam semua...!! Di harap, kalian semua dalam keadaan baik-baik hendakNYA. Dan sekali lagi daku ucapakan ribuan terima kasih buat kalian yang tidak jemu-jemu berkunjung ke blog daku yang tak seberapa ni. Terima Kasih ya..!!

Wahhh..!! bila lihat saja tajuk entry di atas, memang gempak gila kan?? Pada peminat-peminat bola sepak, mesti ada yang kagum dan menyampah dengan si  sotong yang benama 'Paul" ni kan?. Hehehe. 

Ehh..!! daku bukan peminat bola sepak ya..tapi pernah lah beberapa kali turun ke stadium Perak. Bersama Abah, Mak dan 2 orang adik. Semangat gituu..!! Tapi dah lama dah laa...semangatnya di stadium tu je, pastu, tanya la apa-apa pasal bola pada daku..hampehh..!! daku memang tak tahu..hahaha...!

Oh yaa..!! berbalik pada tajuk entry di atas ya..! ini kisah benar okeyh..!! 

Tarikh Kejadian :  13 Julai 2010 ( semalam daa..! )
Tempat Kejadian : Pasaraya The Store Kamunting.
Masa Kejadian : Di antara 3 - 4 Petang.

Semalam, daku keluar bersama-sama dengan sepupu, tujuan utama keluar meninggalkan showroom kosong sebentar adalah ingin berjumpa dengan seorang Pegawai Maybank, Kamunting. Lepas selesai urusan di Maybank Kamunting, kami terus ke lokasi di atas, mahu beli roti untuk minum petang. 

Sebelum tu kami rayau2 dulu dalam pasaraya tu, sekadar cuci mata. hehehe..!! sambil-sambil tu berangan..(sempat lagi tu..!) jangan tanya apa yang kami angan kan..hahaha..! 

Setibanya kami di hadapan kedai kek tersebut, daku terkejut melihat pada satu makhluk, dan makhluk  ALLAH tu memang namanya sedang melonjak naik sekarang. kalian sudah pasti tahu siapakan? Makhluk yang daku nampak itu adalah si sotong 'paul' .

Eh..eh..! paul ada di Taiping, Sangat gempak bukan. Dan rasanya, sesiapa yang dapat memiliki Paul yang di depan mataku semalam, pasti puas meratahnya sehingga licin. Untuk lepas geram barangkali.

Disini daku titipkan gambar paul yang aku temui semalam.


Inilah 'paul' yang daku temui semalam..boleh dimakan!!


Puas kalian tatap?? hehehe...hanya sebiji kek yang di adun menjadi sebegitu rupa. Paul sasaran si tauke, mungkin peminat-peminat Spain ingin memilikinya. Tapi sanggup ke nak makan kek tu..? hehehe.  sendiri tanya, sendiri jawab yaa..!

Pada kalian yang selalu pergi ke pasaraya The Store Kamunting, cuba la jenguk-jenguk, kalau-kalau si Paul masih di situ. hehehe..!!

okeyh la yaa..! rasanya sampai di sini saja. Harapnya kalian happy dengan entry kali ini. Jangan marah- marah tahu, ini sekadar entry sahaja. 

InsyaALLAH, jika panjang umur, pasti kita akan  bertemu  diruangan ini, tapi dilain waktu dan masa.
InsyaALLAH...!!

Terima Kasih yaa..!!

Salam..!!

Daaa..!!

Kata Hati : Kalau la  Paul yang bebenor ada di The Store semalam, Mahu runtuh  pasaraya tu. hehehe..tak de la chan teman nak tangkap gambor nye..!hehehe... 
* pengalaman tengok bola memang tak boleh lupa..!! buka di Afrika yaa..! Di ipoh saja..!!hehe





6 ulasan:

naz berkata...

tu dia sotong awet ahaha

hans berkata...

hahahhaa...ingat gambar paul yang mati dekat atas rumput tu
hahahaha

Nurcita2 berkata...

Naz; bukan diawet untuk dimkn tu..hehehe

Nurcita2 berkata...

hans: mati atas rumput?? ader ke??

hans berkata...

hahaha
ada2
kejap kasi link

nih link dia

http://www.cikhelena.com/2010/07/berita-hot-paul-octopus-sotong-psikik.html

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?

9n0L4 berkata...

tak selera nk mkn kek tu. huhu.