Khamis, 29 Julai 2010

Home » » .:: Terimalah Aku Di HatiMU ::.

.:: Terimalah Aku Di HatiMU ::.



Aku Dan Airmata.


Salam. Alhamdulillah, bersyukur kita kepada Ilahi, di berikan kesempatan untuk kita terus berjumpa di ruangan ini. Alhamdulillah. Bersyukurku kepadaMU Ya ALLAH...!!!

Dan terima kasih yang tidak terhingga pada kalian yang masih sudi datang meluangkan masa di blog yang tidak secun yang lain ini. Terima Kasih yang tidak terhingga buat kalian. Syukran...!! Syukran...!!

Baiklah, tajuk entry kali ni, lain macam sikit bunyinya. Ala-ala jiwang gitu. Mungkin ada yang tertanya-tanya, aku ni tengah hangin ke?? jawapan pada soalan tu adalah tidak...!! aku tidak terasa hangin ketika ini. Cumanya, di saat sedang aku menulis entry ini, perasaan aku tidak keruan. Entahlah mahu di bayangkan macam mana. Tapi yang pasti aku tidak selesa bila rasa ini semakin menghimpit ruang rasa hati yang tinggalnya hanya sekelumit cuma.


Cuba Mencari Ketenangan DariNYA.


Adehh..!!! pusing-pusing ayat aku kali ini kan. Tentu kalian pening membacanya. Sekali lagi aku minta maaf ya...!! Aku sekadar mahu meluahkan apa yang aku rasa dalam hati ini di ruangan alam maya ini. Selebihnya aku rasa pada DIA juga tempat yang lebih afdal kita mengadu segalanya. Itu lebih baik kan??

Moga segala doa yang aku panjatkan selama ini diterima tenang olehNYA. Dan dipermudahkan segala urusan duniawi ini. Aku juga manusia biasa. Hanya mampu berdoa dan terus berusaha ke arahNYA. Hanya DIA yang mampu memakbulkan segala yang aku pinta padaNYA dengan IzinNYA. Amin..!!

Maka, sampai di sini sajalah untuk entry kali ini. Aku harap kalian semua gembira dan ceria-ceria selalu ok. InsyaALLAH, punya umur yang panjang dan masa yang ada, kita pasti ketemu di sini lagi. InsyaALLAH.

Salam...!!!


Daaaa...!!!



Kata Hati : Aku tetap akan tersenyum dan bergurau seperti biasa walaupun di saat aku gundah gulana dek masalah dunia. Moga ALLAH kuatkan hatiku ini...Amin..!!!




Ikhlas Hati

6 ulasan:

Hariz berkata...

Amin :)
Perama Kali Berkunjung Di sini :)

New Entry Prof-Hariz
Kenapa Mama Perlu Berbohong?

Nurcita2 berkata...

ProfHariz: terima kasih sudi menyinggah...;)

Tanpa Nama berkata...

rase tenang bila berada di blog kawan ku ini....lagu dia cool sngt...^_*

-mrs.herman-

Nurcita2 berkata...

mrs herman: terima kasih sudi menjenguk...!!
=)

Tanpa Nama berkata...

mesti la i sudi~~~

9n0L4 berkata...

prob ape ni cik nur. hee. mcm berjauh hati je.