Ahad, 18 Julai 2010

Home » » .:: Jalan-Jalan Cari Makan | Anytime Boleh Jerk..! ::.

.:: Jalan-Jalan Cari Makan | Anytime Boleh Jerk..! ::.

Salam Kalian. Bertemu kembali kita semua diruangan ini. Alhamdulillah..!! harap-harap, kalian semua berada dalam keadaan yang baik-baik belaka ya. Jahat-jahat tu, kita sama-sama buangkan dia jauh-jauh. Al-maklumlah, tidak lama lagi kita akan menyambut bulan yang penuh kemuliaan. Jadi, sama-samalah kita memperbaiki mutu kehidupan kita. InsyaALLAH, kita semua pasti boleh. Chayookk..!!! hehehehe...
(haaa...puasa ganti dah bayar??)

Sudah lama daku tak update blog ni. Masa agak terbatas. Seperti kalian semua tahu, aku sibuk ber 'dating' dengan benang-benang yang pelbagai warna. Memenuhi masa bersama warna-warni yang menceriakan. membuatkan aku tiada masa untuk meng'online'kan diri. Eceehhhh..!! ngalahkan menteri ekk..hahaha..!!

Eh..eh..bajet nak buat entry simple2 je..tapi leteran punya la panjang..huhuhuhu...maaf yaa..!! Okeyh..kalau kalian nak tahu, aku anak perempuan tunggal dalam keluarga. Yang lain semua hero-hero belaka. Dan tak hairan jugalah kenapa aku ni kekadang perangai  macam lelaki. hehehe..!! (ngaku siott..!)

So..pasni, jangan hairan la ek...hehehe..Tapi sifat keperempuanan tu masih ada...dan tetap ada. dan tak akan hilang okeyh..! (cover balik..!!) hahaha..!

Lebih banyak menghabiskan masa bersama keluarga sahaja. Itulah kehidupan aku. Hari minggu, aku memang jarang keluar bersama kawan-kawan. Selalu jalan-jalan dengan mak dan abah je. Tak kira la kemana pun, pasti aku ikut. itulah aku wehh..!! bagi yang sama baya dengan aku, pasti susah nak terimakan. Tapi itulah kenyataannya.

Sayang sentiasa Abah dan Emak..!!

Aku, Tengah tunggu makanan sampai.



Tembikai laici Aku punya..!!
* Aku teringat....


Keluar makan bersama Abah dan Mak, Selalu sangat. Selalu pergi di gerai-gerai biasa je. Dan tempat-tempat yang kami pergi semuanya yang tempat yang kerap pergi. Kira, tokey kedai tu dah kenal muka aku dan keluarga aku laa..! hehehe....

Nasi Goreng Ayam Wan Seafood.

Gerai yang selalu kami pergi ialah, Mie Last Conner, Restoran Tasik Biru Embun Pagi ( Roti canai, terbaik..!!) dan  Restoran Wan Seafood. Tempat-tempat lain, pergi juga kalu ketiga-tiga tempat diatas, Tutup..! Kalau makan dekat Wan seafood, mesti order.............jeng..jeng..jenggggg...!!!



Kerabu Mangga.

Mesti Wajib pesan kerabu mangga. bagi aku...sedap wehh..!! try laaa...!! heheheh..
Selalu selesai makan, kami semua terus balik. Tak kemana dah, sebabnya.. Makan-makan adalah progam yang terakhir sekali.heheheheh..!!

Rasanya, entry kali ini, sampi disini sahaja. Harap kalian semua gembira dan senang membaca entry diruangan ini. Ruangan sekadar besahaja. Mengukir segala kenangan disini. Dan mencurahkan bakat terpendamku disini juga. ( masalahnya..ada ke..??hahaha..)

InsyaALLAH...kita ada masa, kita pati berjumpa dilain entry...
Dengan IzinNYA kita bertemu...dan dengan IzinNYA juga kita berpisah...

Salam...!!!

Daaaaa...!!!!!!!!!


Kata Hati : Bulan puasa nanti, kalau tengok air tembikai laici tu...perrrrgghhh...!! Cobaann..!!hehehehe..

P/s: Sebaik saja air tembikai laici tu sampai di depan aku, Terus aku teringatkan seseorang yang tak berapa gemo dengan tembikai. Dan kau tahu, Pasti dia tersenyum tika membaca entry ini. hehehe...



6 ulasan:

hans berkata...

menyesal masuk blog nih waktu memalam
kan dah lapar
hahahaha


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

NAZ berkata...

perhhhh bulan puasa jgn post pasal makan haha

Miss N™ berkata...

hans, tsangatlah muda..hahahaha..bebelit wehhh..!

Miss N™ berkata...

naz, sekali sekala boleh la..utk cari menu tmbahan...hehehe..

hans berkata...

betul cakap Naz
bulan puasa jangan post entry gambar makanan
hehehe

cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

9n0L4 berkata...

muke cik nur fotostet muke mak cik nur. hehe.