Khamis, 7 Oktober 2010

Home » » .:: Jejalan Hujung Minggu ::.

.:: Jejalan Hujung Minggu ::.

.




Salam.


Erm..lama juga ye aku tak keluarkan entry baru. Al-maklumlah, bila penyakit ‘M’ mulai jadi raja. Semua kerja tak jalan. Alih-alih buang masa macam tu je. Alahai…!

Okey, pasal filem Muzikal Magika tu, aku dah pun berkesempatan menonton pada hari miggu yang lepas, bertarikh 3 Oktober 2010. Kesimpulan cerita itu, sangat-sangat menarik. Tak bosan, malah faham setiap apa yang cuba di sampaikan. Babak nyanyi-nyanyi pun best. Setiap nyayian yang di sampaikan itu adalah dialong dan jalan cerita yang mahu di sampaikan. Bukanlah main nyanyi je.

.:: Ayu Dan Bad ::.


 
.:: Hensemkan Pak Nil ::.

Sepanjang aku berada di dalam panggung tu pulak, takde aku dengan rungutan dari orang belakang ataupun orang-orang lain, nampaknya semua terhibur dengan cerita yang di tayangkan. Cumanya bila babak Bad lakonan Mawi meneguk botol yang berisi muntah, kedengaran pelbagai suara geli di dalam panggung tu. Bukan kata mereka, aku juga turut sama mengeluarkan bunyi yang sama. Bunyi apa?? pergi tonton sendiri, baru kalian akan tahu. Hehehe..

.:: Bawang Merah, Malik Dan Bawang Putih ::.


.:: Uiks, Sempat Aku Ambil Satu Gambar ::.

Lepas habis menonton, aku terus ke restoran makanan segera. Lapar weh. 3 pinggan set  snack plate, dan 3 chezzy wedges. Lepas makan, terus menuju jalan pulang ke rumah. Sebelum tu sempat lagi singgah kedai buku Dynamik, beli satu, dua buku untuk diri sendiri.

.:: Lapar..!! ::.
 
Dan lepas tu, baliklah. Dan bila lepas asar, aku gerak pulang ke kampung halaman. Dan balik ke rumah lepas isyak di kampung. Sampai aku tak perasan yang handphone aku terpadam sendirinya kerana kehabisan tenaga bateri. Punya sakan berjalan. Sampai tak sedar phone terpadam.


Huihuihui…

Rasanya, sampai di sini sahaja untuk entry kali ini ya. Jumpa lagi..!!

Daa….!!

 
 
Kata Hati : Tahniah buat sahabat, Nor Aisyah  dan Suami Atas kelahiran Cahaya Cinta Sulungnya Pada Hari Minggu tersebut... Tahniah...!!
 
 
 
.

3 ulasan:

nur kasih berkata...

wahhh bestnyer kuar nonton dan makan,,uwaaaa :P

Nurcita2 berkata...

hehehe..kamu juga pasti akan berkesempatan juga ana... =)

9n0L4 berkata...

apesal font tgh tu kecik cik nur. hehe.