Khamis, 14 Oktober 2010

Home » » .:: KAMU ::.

.:: KAMU ::.

.



PERHATIAN: Nukilan " KAMU " adalah hak milik blog
Sebarang penyalinan semula tanpa izin penulis akan diambil tindakan.




.:: KAMU..! ::.



Hanya KAMU..!

 
Aku Hanya Suka KAMU..!

Aku Hanya Sayang KAMU..!

Aku Hanya Rindu KAMU..!

Aku Hanya Cinta KAMU..!


 
Cuma KAMU..!


Aku Cuma Ada KAMU..!

Aku Cuma Punya KAMU..!

Aku Cuma Mahu KAMU..!

Aku Cuma Gila KAMU..!



Untuk KAMU..!


Sukaku Untuk KAMU..!

Sayangku Untuk KAMU..!

Rinduku Untuk KAMU..!

Cintaku Untuk KAMU..!



KAMU..!


Percayalah Hanya KAMU..!

Percayalah Cuma KAMU..!

Percayalah Untuk KAMU..!

Percayalah Semua KAMU..!




Kata Hati : 9 Tahun, Aku Cuba..!! ( KLIK)


.

3 ulasan:

Arina Shamsul berkata...

kamu..kamu..dan kamu..hihihi..9 tahun dik?lama tu..hihi..sekarang dah 10 tahun ke?hihi

Tanpa Nama berkata...

saya suka ayat2 nie..dont wori tak copy pn hehe ^_^
argghhhh saya pun suka dia..hahah..( suka tunang saya lar ) heee..
jom tengok blog saya..ada bnyak love story yang entah apa2 ..hahah

9n0L4 berkata...

kerana dirimu begitu berharga. :)