Selasa, 12 Oktober 2010

Home » » .:: Momiji ::.

.:: Momiji ::.

.


Salam. Alhamdulillah masih berkesempatan menulis di ruangan ini. Sebenarnya sejak tiba-tiba terjatuh cinta dengan 'MOMIJI' ni, memang teringin mahu keluarkan entry khas untuknya. Tapi di sebabkan kelembapan berukband dari spesis maxis ni, terus terbantut segala idea. Dari bersemangat, terus jatuh tiada semangat.

Dari laman sosial mukabuku, aku mengenali salah seorang kakak cute ni yang  juga  selalu menjadikan MOMIJI ini sebagai gambar profilnya. Dan dari situlah aku mula mengenali MOMIJI. Memang comel okey..!! Sampai aku terus suka dan geram dengan MOMIJI ni. Kakak cute ni, hobinya mengumpul MOMIJI ni. Aku di beritahu kakak cute ni, dah ada banyak juga  koleksi MOMIJI ni. Itulah al-kisahnya bila aku mengenali 'MOMIJI' dari salah seorang kakak yang sangat cute ni.




Sebaik sahaja aku tahu, nama benda comel tu MOMIJI, terus aku ke rumah abang Google. Buat apa lagi lakau bukan pinjam album gambar dari dia. Dan seperti biasa yang macam kita semua tahu, abang google sangat-sangat baik hati. Dia bagi je pinjam setiap MOMIJI yang ada dalam simpanannya. Aku pun apa lagi, sempatlah copy sekeping dua. Ikutkan hati nak je copy semua. Tapi tak naklah tamak kan. Tak baik tu..!!

Jom tengok sebahagian daripada MOMIJI yang aku pinjam dari abang Google...









.
Haaaa....apa macam? dah tengok sebahagian gambar MOMIJI yang aku ada? comelkan? dan dah memang nyatanya tersangatlah comel. Sebenarnya banyak lagi yang comel-comel. Tapi di sebabkan line berukband tak berapa nak mengizinkan, aku dapat upload sikit je. Kalau nak tengok lelebih, kalian janganlah segan ketuk-ketuk rumah abang angkat sedunia tu tau. Aku gerenti dia kasi pinjam punyalah. Sebabnya, kalau tak bagi pun, orang akan ambil juga. Hehehehehe.

Ermm..okeylah, rasanya sampai di sini saja untuk kali ini. InsyaALLAH, ada masa jumpa lagi di lain entry. Itupun kalau line ok. Kalau tak, tentu susah nak menulis di sini. Haissshhh.....!!!!

Salam....

Daaa...!!!




Kata Hati : Terima kasih KAKAK CUTE a.k.a Kak NUR AKMALIAH....kalau tak saya tak kenal MOMIJI...!




.

8 ulasan:

Faz Nandra berkata...

wahhh.. sakan ye kak?? hahha.. comel sangat!

Miss N™ berkata...

faz, sudah tentu kena sakan... sebab MOMIJI itu memang kiut....!!

faz juga kiut... =)

Rohana berkata...

salam kak amani, amboi, ade hobi baru, hehe, bagus2, :P

Tanpa Nama berkata...

Wah nampaknye bertambahla lagi sorang peminat Momiji..bagus2 mari kita meramaikan :)

NA

Miss N™ berkata...

Ana, hehehe....akak suke tgk momiji ni....hehehehe

Miss N™ berkata...

NA,

hehehe....jom memeriahkan...
hehehe..thx kak...

=)

hans berkata...

comel juga momiji nih

P/S : Mahu Menonton Filem Crayon

9n0L4 berkata...

kiut nyeeeeee. tak pernah tahu pun pasal ni. hee.