Khamis, 21 Oktober 2010

Home » » .:: PASRAH ::.

.:: PASRAH ::.

.


PERHATIAN: Nukilan  " PASRAH " adalah hak milik blog
 http://www.cahayacita2.blogspot.com/
Sebarang penyalinan semula tanpa izin penulis akan diambil tindakan.




.:: PASRAH ::.



Masih segar di ingat aku



Sewaktu aku mengejar kasih kamu


Sewaktu aku cuba mendekati kamu


Sewaktu aku terlalu menginginkan kamu


Semuanya tetap kekal segar


Dalam kotak fikiran aku


Masih utuh di lubuk hati aku


Makin sebati dengan aku


Dan tetap kental dalam sanubari aku


Bukan aku tidak cuba untuk lupakan kamu


Cuma aku tidak berdaya


Kerana kamu sudah sebati dengan diri aku


Aku pasrah


Sekiranya tiada jalan dan ruang untuk kita bersama


Aku cuba memahami


Aku cuba pujuk hati


Aku juga akan cuba lupakan kamu


Tapi aku tidak akan buang kamu


Dalam hidup aku


Kerana kamu adalah kenangan terindah


Sewaktu ketika dulu


Walaupun perit yang aku alami tika ini


Tapi aku tahu dan aku mengerti


Tentu ada sinar untuk aku dan kamu


Kerana ini semua


ketentuanNYA.




 Kata Hati : Sembilan Tahun...! Aku Pasrah..!!



.

1 ulasan:

9n0L4 berkata...

barang yang lepas usah dikenang. ;)