Khamis, 2 Disember 2010

Home » » .:: Tetamu Hati | Aini Al- Syahnas ::.

.:: Tetamu Hati | Aini Al- Syahnas ::.

.

Rindu Aini.
*Sila abaikan muka tuan tanah yang makin membulat.. hohoho..!!




Assalamualaikum.


Eh..! tuan tanah awal-awal lagi dah tepek muka sendiri dengan budak kiut la..!


Apa motif?

Tak de motif apa laa…kalau tuan tanah tak letak gambar sendiri, sape lagi nak letakkan..hohoho.

Budak yang dalam gambar tu, namanya Aini Al-Syahnas. Bukan anak tuan tanah ye, tapi anak kepada sahabat tuan tanah.

Entah kenapa, di tengah hari ni, rasa rindu sangat dekat budak comel tu. rindu celotehnya, rengekan dia. Memang si Aini ni, banyak mulut. Ada saja yang di tanyanya. Baru beberapa jam kami sama-sama kuar ke pekan, aku mulai senang dengan dia. Begitu juga dia.

Bila aku ajak balik kerumah aku, tanpa di temani ibunya, mahu pula dia mengikut aku. tapi bila sampai rumah aku, dia senyum-senyum dan tak nak masuk. Bila tanya, kenapa Aini tak nak masuk? Jawapannya.

Aini malu.

Ketawa kecil aku mendengar jawapan dia.

Haiss..! senyum sorang-sorang aku bila ingat gelagat budak ni. Rindu sungguh..!!

Bila lagi mahu berjumpa entahlah. Kalau setakat duduk lain-lain taman perumahan tak kisah sangat. Tapi sahabat aku ni, menetap di Kota Kinabalu Sabah bah..!!

Nak berjumpa selalu tu, tak kesampaianlah. Cuma SMS dan Video call je la pengubat rindu.

Sabar  je lah... T_T





Kata Hati : Bandar Warisan Di Basahi Dengan Hujan Rahmat...Alhamdulillah...!!
 
 
.

4 ulasan:

hans berkata...

hohoho
tahan lah rindu tu
apa2pun kiut budaknya

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

Nurcita2 berkata...

hans:

hohoho...

nak tak nak mmg kena tahan...

:(

hans berkata...

anda berjaya mengelink entry anda
yehaaaaa
tahniah

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

9n0L4 berkata...

comel la name die. secomel tuan die. name aini ni mmg byk mlt kot? hee.