Khamis, 2 Disember 2010

Home » » .:: Sementara Atau Selamanya? ::.

.:: Sementara Atau Selamanya? ::.

.



Assalamualaikum.

Alhamdulillah, masih boleh terus menulis di sini. Syukur padaNYA kerana di berikan kesempatan untuk semua ini.

Syukran Ya ALLAH.

Eh..eh..!!

Kalian perasan tak apa yang aku perasan?

Dah salin kulit baru eyh? Blog dah berubah wajah.

Kemajuan ke apa ni?

Bebenornya, sekadar mencuba. Sebab rasa bosan dengan warna yang lama. So, sajalah tuan tanah tukar sikit-sikit. Kebek-kebek di tengah malam yang hening sambil serangan tentera mukus tak henti-henti menyerang..! huh…!! Sangat mencabar.

Apa yang mencabarnya?

Tentulah, sebab aku takdelah pandai sangat nak gubah-gubah ni. Tak sehebat blogger-blogger yang lain. Jadi, dengan bebekalkan kehebatan yang ciput tu, inilah hasilnya.

Tapi kalian jangan lak tekejut, tup-tup..esok lusa aku tukar kembali pada asal. Hehehe.

Biasalah, bila ada sesuatu yang tidak kena di mata aku, aku tak teragak-agak mahu menukarnya semula. So, ini aku berani cakap, untuk tempoh bercubaan.hehe

Benda baru, nak terima susah sikit kan? itulah kehidupan.

Jadi, sementara atau selamanya?
ALLAHUALLAM.....!!


Kata Hati : Kepala Dah Berat, Minta Di rehatkan....!!

.

5 ulasan:

FaizalSulaiman berkata...

hijau..tenang betul ni;p

Nurcita2 berkata...

FS:

hijau n biru, warna2 yang amat menenangkan....

tak tahu la samapi bila boleh bertahan....

:)

hans berkata...

hijau warna lembut
campur lagu mendayu2
nice

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

Nurcita2 berkata...

Hans:

Terima Kasih Ya...!!

9n0L4 berkata...

hehe. kebetulan pulak bace entry pasal tukar wajah blog. cik nur pun mmg baru je tukar. :)