Sabtu, 15 Oktober 2011

Home » » .:: 7 Pelangi | Ku Ukir Indah Namamu ::.

.:: 7 Pelangi | Ku Ukir Indah Namamu ::.

.

Assalamualaikum.

Okeyh, tak mahu bebel panjang, sepatutnya aku postkan puitis terbaru disini. Tapi di sebabkan aku malas nak menaip, jadi aku post je lirik lagu yang sedap di telinga aku untuk kalian. Boleh?

Percaya atau tidak, buat pertama kalinya aku baru dengar lagu dari band 7 Pelangi ni. Mungkin kalian pernah dengar lagu ini, tapi bagi aku, ini adalah pertama kali. Dan nyata, ianya sedap di dengar, sehinggakan membuat aku ter'cair' dengan melodi dan liriknya.

Maaf, lagu ini bukan di tujukan untuk sesiapa ya..! seperti sedia maklong ( baca maklum ) tuan tanah memang tidak pernah ada pengalaman bercinta. Jadi lagu ini bukan untuk sesiapa, tapi untuk diri sendiri. Okeyh..!

sekali-sekala cubalah hargai diri sendiri. Boleh..?

Moh...kita hayati lagu ni. (^_____^)v

Ku Ukir Indah Namamu.
If I let you go
Something I belong
Forever will be gone
The love is never shine
Is so hard to say since you far away
Nothing gonna do
The love is only you
To the end of time
I’ll be missing you
Entah kemana
Akanku cari
Rasa cinta yang
Pernah ku miliki
Janji setia
Sehidup semati
Dan hanya waktu yang
Memisahkan kita
Namun semua
Telah berakhir
Untukku
Harus ku akui
Sampai detik ini
tak akanku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Yang ku ukir indah
If I let you go
Something I belong
Forever will be gone
The love is never shine
Is so hard to say since you far away
Nothing gonna do
The love is only you
To the end of time
I’ll be missing you
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akanku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akanku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akanku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu


 Kata Hati : Kalau siapa-siapa nak tuju lagu..Silakan..! hehehe..




.

4 ulasan:

Mq berkata...

nice song.
mmm..tp btl ke xde pglaman.

Tanpa Nama berkata...

lama dah lagu ni kan...
band ni pun xtaw la wjud ke x lg...

Fina Fento berkata...

Ooo..lagu ni kee..

selalu dengar tapi tak pernah amek kesah sapa penyanyi dia :P

:: Cik Nur :: berkata...

MQ : Best kan..? yup...itulah realitinya... ^_^

Tanpa Nama : Mgkin dah lama kot, sy baru jumpa.hee..!

Fina Fento : Hee..! sekarang dah tahu kan? ^_^