Sabtu, 8 Oktober 2011

Home » » .:: Sabtu | Terlebih Santai Sudah ::.

.:: Sabtu | Terlebih Santai Sudah ::.

.

Assalamualaikum.

Selamat hari sabtu. Selamat bekerja pada mereka yang sedang menjalankan tugas seperti aku. semangat..!!
Selalunya bekerja hari sabtu, sikap kita akan santai-santai kan?. Nama pun hari sabtu, kira mood tu lain sikit, rancagan kat tv pun lain sikit nak bandingkan dengan hari-hari lain ye dak??

Dan untuk pertama kalinya dalam sejarah aku bekerja, dengan santai tahap gabannya aku bawa si bulat, kucing kesayangan aku ke tempat kerja. Hahaha…santai tak?

Santai gilakan??

Bukan saja-saja suka aku bawak eyh..! aku bawa sebab aku takut hilang. Buat masa sekarang ni, rumah aku sedang dibaik pulih. Jadi, kerja-kerja itu semua akan melibatkan pintu utama rumah aku sentiasa terbuka.

Jadi, disebabkan takut dia keluar, aku pun dengan selamber badaknya bawa dia ke tempat kerja. Heeeee…! Mula-mula takut juga dia tak duduk diam masa dalam perjalanan ke kedai. Tapi Alhamdulillah, dia ok. Bila sampai kedai pula dia mula-mula dia takut-takut juga, tapi lama-lama dia ok.



Kata Hati : Si Bulat Tido jee...!


.

2 ulasan:

Jasman berkata...

amboi...mcm bos je kn...selalunye bos yg xde keje...hehe

:: Cik Nur :: berkata...

Jasman:

hehehe....hari sabtu..keje mmg santai...tu yg terlebih sudah.. :p