Rabu, 19 Oktober 2011

Home » » .:: JIka Aku Pandai...Tapi Realitinya.... ::.

.:: JIka Aku Pandai...Tapi Realitinya.... ::.

.
Comelkan..!

Assalamualaikum.

Bersyukur ke Hadrat Ilahi, kerana diberikan kesempatan untuk kita semua bertamu di ruangan ini. Alhamdulillah…!

Dushh…! Dushh..! sekali lagi aku ingkar. Ya, sepatutnya puitis baru sudah pun di titipkan disini sejak minggu lepas..!

Haiisshh..kenapa malas sangat nih..!

Terus terang okeyh..! aku sangat malas mahu menaip, membaca, mengubah puitis, berjiwang-jiwang dan menuai hasil di Farmville. Hahaha…percaya?

Sila percaya, ini kerana aku masih di mood cuti.

Huahuahuahua...melampaukan…!

Okeyh..kalian mahu tahu sesuatu? Sesuatu kenyataan yang tah apa-apa entah..! sebelum tu, silalah gelak dulu eyh..!

Hikhikhikhikhikhikhikhikhikhik (^___^)v

Cukup-cukup..! kalian dengar tak lagu yang sedang berdendang di teratak den nih..! ya betul..! ini lagu kegemaran tuan tanah, lagu dari band seberang yang telah di akustik kan oleh Encik Mimpi. ( Jangan marah ye Encik Mimpi, saya pinjam. Btw suara kamu memang sedap..! )

Sesuatu kenyataan yang aku ingin umumkan ialah, JIKA aku PANDAI MEMETIK gitar, dah lama dah aku stik-stikkan lagu nih…! Permasalahannya, aku TAK PANDAI….!! Jangan kata petik gitar, pegang gitar pun tak reti..! Huuuuwaaaaaaaaaaa…!

Sekali lagi, sila percaya eyh..Realitinya, memang aku tak pandailah..!

Tapi apa yang membuatkan aku teringin sangat nak memetik gitar eyh? Ini semua disebabkan lagu “Ku Ukir Indah Namamu” lah…! Terasa macam nak pegang gitar dan hentam saja petikannya.. sambil nyanyi-nyanyi, dan beberapa saat lepas itu..hujan mencurah-curah membasahi bandar warisan..! (nampak sangat suara aku tak sedapkan..! )

Itu semua akan terjadi jikalau aku PANDAI. Masalahnya aku tak pandai, jadi tak dapatlah aku nak menyumbangkan suara di sini. (Hahaha..yoyo oo…! )

Okeyh la weh..! malas dah aku nak bebel panjang kat sini, kan aku cakap, aku malas tadi, tapi macam mana boleh terbebel panjang nih..huh..tak sedar dirilah nih..!

Apapun, terima kaseh sudi menjenguk dan membaca..! insyaALLAH, panjang umur, kita berjumpa lagi. dan insyaALLAH, jika rajin aku titipkanlah puitis yang tersadai berminggu-minggu tu eyh..!

Muasallamah..!


Kata Hati : Serius masih di bawah pengaruh cuti...!!


.



Tiada ulasan: