Jumaat, 10 Mei 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Akhlak

Tazkirah Jumaat | Akhlak



Sumber : Google



Kata Hati :
Selamat Hari Jumaat....
.

39 ulasan:

Zaza berkata...

insyaALLAH moga2 akhlak kita semua baik2 je kan =)

boni kacak berkata...

hurm... nak kena berusaha memperbaiki akhlak dari hari ke hari ni..

Ummi Iman berkata...

Tak dpt tgk gambarnya :) Semoga kita sentiasa memperbaiki akhlak kita.

Deqla Manjew berkata...

nice..maka itu berakhlak mulia lah..hihi..

eh nur nape perkataan assalamualaikum tu dok bawah? selalu deqla perhati gmbr mesti nur letak kat atas dulu..huhu

fizafantagirO berkata...

Semoga, kita tergolong dalam kalangan yng baik akhlaknya :)

Mieya Atiera berkata...

Peliharalah akhlak kita dengan sebaiknya. Nice sharing, Cik Nur !

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

nice dear..

Tihara berkata...

insha Allah, amin mudah mudahan

Khai♥Rin : anies berkata...

peringat utk diri ini jg

Dylla Abas berkata...

jom perBAIKi akhlak :)

LYAfrina berkata...

aminn

Si Matatajam berkata...

Salam Jumaat Nur...

Mrs Velentine berkata...

sangat suka ayat ni nur

QasehnyaRania berkata...

in shaa ALLAH.

salam jumaat juga buat cik nur, sihat ke

izan mama mia berkata...

jom kita jg akhlak...

Rosmiza Ali berkata...

Selamat hari Jumaat.. =)

Aine Ainun berkata...

yela...
semua orangpn suka kalo aklak kita baik kan...semua org sayang...=))

caliph shuriken berkata...

nice sharing..
terbaik ^^

Saiful Anas berkata...

amin Ya Allah

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Fuh...lamanya tak jenjalan kat blog comel nur nie..:) btw, nice sharing dear..:)

Cinta Misteri berkata...

selamat menyambut Rejab bulan Allah yg penuh anugerah dr Nya

BUI JUNAIDI berkata...

AMIN,YA RABBAL ALAMIN..

Cik Aini berkata...

salam jumaat Nur..
erkkk salam ahad actualy :)

9n0L4 berkata...

akhlak yg baik cermin peribadi kita. :)

Cinta Misteri berkata...

singgah jengan nur mlm2

AyueJean AJ berkata...

Nice sharing.. =D

wan nurul hezrina abd halim berkata...

akhlak yang baik akan dipandang mulia disisi Allah insyaallah.cepatnyalah aii masuk bulan rejab

are_lin@yu berkata...

subhanaallah moga kita tergolong dlm ummat yg itu..amin..

IntaNBerliaN berkata...

sama2lah kita jaga akhlak kita kan :)

IntaNBerliaN berkata...

sama2lah kita jaga akhlak kita kan :)

Jemah Menjemah berkata...

terima kasih Nur.
Jemah akn cuba mnjaga akhlak kami sebaik mungkin

jaakechik berkata...

akhlak yg baik disukai oleh semua org.... :)

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain berkata...

Terima kasih di atas perkongsian ilmu ni.

Owh saya follow belog cik Nur~ :D

Yana Libra berkata...

insya'Allah..dalam usaha untuk menjadi yg mebih baik~ :)

nanieybarnieylurviey berkata...

Sentiasa cuba memperbaiki diri ini. Thanks for the entry.. :) quick reminder :)

Shida Radzuan berkata...

salam jumaat Nur..inshaallah sntiasa pbaiki akhlak tpuji..

Chic Na berkata...

sangat setuju. masih dlm usaha memperbaiki akhlak juga.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kena perbaiki akhlak lg ni

Deq's Qienz berkata...

salam rabu cik nur..