Memuatkan ...

Khamis, 15 Ogos 2013

Home » , , , , , , » Dengarlah Bintang Hatiku By De Meises | Lirik

Dengarlah Bintang Hatiku By De Meises | Lirik






Dengarlah Bintang Hatiku By De Meises


Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepati 
 
Aku akan menjagamu 
Semampu dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 

Ku trima kekuranganmu 
Dan ku tak akan mengeluh 
Kerna bagiku engkaulah nyawaku 

Kerna bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…



Nota Santai : Lagu ni OST Teleraya Ijab Dan Qabul lakonan mantap Nora Danish dan Adi Putra semalam. Siapa tengok mesti tahukan jalan ceritanya macam manakan. Kira lagu ni dengan jalan cerita memang kenalah...! <--tetibe je nak jadi pengulas tak bertauliah..hahaha. Pendek je lagu ni, tapi berulang-ulang..



Kata Hati : Err..tiba-tiba saya rindu Bintang sayaaaa....!
.

28 ulasan:

:: Cik Viva :: berkata...

terima kasih sbb share..sy mmmg tgh mencarik ost cite ijab qabul tadi..cam best la pulak..

Deqla Manjew berkata...

deqla tgk semlm citer tu..memula mls lyn, last2 terlyn la jugak..haha.. ending sedih kan.. dua2 mati.. lagu ni pun mmg best la jugak.. ;)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

aww. sweet lagu ni.

Tihara berkata...

akak layan juga cerita nih mlm tadi..sedih

btw selamat hari raya nur, maaf zahir batin :)

Masha Meisters berkata...

bintang mane lak tu? meh masha lak nyanyi....ku petik bintanhg....haha....sedap tak?

Che Rosliza Che Mat berkata...

akak tak sempat nak tgk...jalan2...

elyna mirsada berkata...

sedey sgt cite tu smpi ngis bengkak mta,hehe..lagu ni pn best

dear xila berkata...

ecececehhh tak tgok ppon cite tu smlm best ke idokkk? heeeeeeee

Zaza berkata...

first time dgr =)

Yumida Huda berkata...

ehem2..sapekah gerangan bintang itu
yumida xde tengok..huhu..ruginye!
bz je raya ni..rancangan tv pon x sempat tengok
byk pulak tu rancangan bez2..

jemput baca & komen entry yumida ni nur:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

syuk shusuke berkata...

whoa, dapat pun title lagu tu :D

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tak tgk pun sbb kuar..huhuhu

izan mama mia berkata...

xsempat nk tgk telefilem ni
balik tgk dh nak ending dahh

caliph shuriken berkata...

klau citer nora danish & adi putra yg berlakon mmg best tgk kn ^^

LYAfrina berkata...

lirik y sungguh mdlm..

lya xtgkciter tu..rmai y kata best.. nk tgk on9 je

salam aidilfitrinur
maaf zahir n batin

Etuza Ezawarna berkata...

selamat hari raya maaf zahir batin

akmaL berkata...

sedap lagu ni..feeling sorg2 lak..haha :)

Zaza berkata...

femes dah lagu ni skg =)

Karukord jagau berkata...

mau tertidur aku dgr lagu nih hehehee

Chic Na berkata...

patutla bulu mata gugur. ada orang rindu. heheh.. ni lagu sedih ke tak?

lelamaisara berkata...

lagu ni mendayu2 kan..boleh lelap kalu dengar banyak kali..hik hik....

are_lin@yu berkata...

haish rsa xdgr lg lah.hehe

QasehnyaRania berkata...

a`aa.ada tgk best :)

9n0L4 berkata...

tak tgk cite ni sbb sibuk raye kat rumah kak dieyna. hehehehe.

ayut berkata...

ayut tak tgk cite tu,...tak tahu la pasal lagu ni...

Cik Aini berkata...

sedih je cite dia.huhu

dya bunga berkata...

ni ke lgu ost cite tu..pnt dya cri xthu tjuk..haha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wani tgk citer tu sedih jer