Rabu, 14 Ogos 2013

Home » » Wordless Wednesday #70

Wordless Wednesday #70







Kata Hati :
Masih mood raya ke...?
Aku masih mood cuti...

^___^

Kemain senyum lebor yea...!
Kikikiki...
.

21 ulasan:

Zaza berkata...

rumah zaza raya dh hbs...kueh pun tgl skit..hehe..

salam raya =)

miera maira berkata...

selamat hari raya =)

Deqla Manjew berkata...

lamanyeeee dia cutiiii...nak masok keje blk kompem mls ni..kehkehkeh...deqla mood raya kureng dah.. mood cuti yg ada lagi sbb kalo bole rasa nak sambung cuti je lagi.. mintak sikit cuti tu.. hihihi...

lelamaisara berkata...

g koje la...akak dah koje ni..jeles je rase ni....

ejulz berkata...

xnak hilang mood raya.. ehehe

whitecappuccino berkata...

masih ada..sbb cuti lg ni

baby comel berkata...

banyak buat kuih raya? Masih mood raya, hehehe
Slmt ari raya, maaf zahir batin ye

Che Rosliza Che Mat berkata...

comel bekas biskut ya...

4feet8 berkata...

nak cutiah jumaat..

Lelaki berkata...

untung la cuti lagi kan.

Busyra Bt Takiyudin berkata...

haha. dah tak dak mood raya. keja masuk keja dah. :(

Masha Meisters berkata...

untunglerrr dye cuti lagi kan....hehe

Mieya Atiera berkata...

wahhh.. untunglah masih bercuti.. Mieya nie dah naik lemau rasanya bekerja. Yela, cuti raya sekejap je

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

lama nur cuti kan..besttt,

caliph shuriken berkata...

sy baru perabis kek coklat moist, hikk...

LYAfrina berkata...

kije..kije.. kijeeee

Chic Na berkata...

tak bawak pun kuih raya arituuu..

QasehnyaRania berkata...

ciksu bru naik keja hari ni.hihi

9n0L4 berkata...

akak pun cuti time ni. hehehe. pjg cuti skolah raye thn ni. :)

ayut berkata...

kuih raya kat umah ayut tngl sikit2x jer...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kejap jer ms skang ni kan cuti rayer tup2 dh masuk keje balik