Isnin, 30 September 2013

Home » , , , » CPUV Ke-20

CPUV Ke-20





Assalamualaikum.

Penat kenduri tak habis lagi. Nak-nak hari ni hari 'senin' lagilah rasa malasss je. Kekekeke. Pejam celik, pejam celik kita dah pun sampai ke penghujung bulan September tahun 2013 kan..! Dan lagi beberapa bulan je lagi kita semua akan meninggalkan tahun 2013 ni. Kejap je masa sekarang ni kann..!

Dan setakat ini jugalah pihak Nuffnang masih lagi sudi beri CPUV pada blog ini. Kalau dulu kita panggil BE kan, tapi sekarang ni dah tukar nama. Pejam celik, pejam celik jugaklah sebab CPUV kali ni adalah CPUV yang ke-20 untuk tahun 2013. Dalam duk rasa macam tak banyak dapat CPUV tahun ni, tapi bila kira semua ada 20.

Terkejut sekejap. Kira balik semula pun tetap ada 20. Kira banyak jugaklah tu kan. Nampak beno sebelum ni aku tak kira berapa jumlah CPUV yang pernah melekat dalam blog. Walaupun dah 20 CPUV, cuma dalam pic yang atas je duk tengah running dalam blog ni. 

Apapun bersyukur sangat sebab pihak Nuffnang masih sudi beri CPUV dekat blog picisan ni. Dan terima kaseh juga buat kalian yang tak jemu-jemu ke sini, jasa kalian amat saya hargai.. ^_^


Kata Hati : Thanks Nuffnang..!




.

29 ulasan:

Zaza berkata...

wah alhamdulillah skg ni ramai dapat cpuv :)

Yumida Huda berkata...

alhamdulillah nur..byk tu
yumida iklan olay slow sikit panasnya..hehe

Deqla Manjew berkata...

pergghhh.. hebak tu smpai 20 cpuv... deqla sendri pun x tau brapa..entah2 xdak langsung.. nak tgk camne pun x brapa reti.. hakhak..

Chic Na berkata...

mintak satu nur.. cikna tak pernah dapat. wuwuwu..

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

tahniah......murah rezeki...klik $$$ anda.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tahniah dear..

huny madu berkata...

Congrats ciknur.. moga makin banyak cpuv melekat ye :)

Mrs Velentine berkata...

alhamdulillah..rezeki tahniah cik nur

Rapunzel Cikilolo berkata...

nur...

ada peningkatan...

suke!

Cik Aini berkata...

kuikuikui
mohon belanja ye Kero :) :) :)

Yumida Huda berkata...

nur jemput join ga yumida
Jemput join & menangi hadiah bernilai RM550
Giveaway Butik Comel Collection

kayyana berkata...

tahniah.. rezeki tu. hehehe

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum... moga sukses dan banyak dapat earning nuffnang.. kekawan sentiasa menyokong .. k.

mselim3

are_lin@yu berkata...

tahniah tau nur..sory lama tak singgah.huhu

syuk shusuke berkata...

wah kak nur dapat lagi :D

Cinta Misteri berkata...

wahhhh congrats...masyukkk, nak raya ni. ehhhh....haaaa agak2 boleh tak tumbang lembu sekor?

Aine Ainun berkata...

tu dia....sampai 20
Tahniah...=)
Rezeki ni juga...=)

BaNu Syah berkata...

TAhniah.. =)

Shida Radzuan berkata...

tahniah cik nur :)

dya bunga berkata...

Banyak tu smpai 20

Mieya Atiera berkata...

Tahniah Cik Nur. Mieya pon ada juga terima CPUV yang sama.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah nur...rezeki tu

QasehnyaRania berkata...

tahniah...masyuk

caliph shuriken berkata...

congratz, nur ^^

Che Rosliza Che Mat berkata...

tahniah...klik nuffanf cik nur..

Yana Libra berkata...

murah rezeki..sy tak pernah dapat BE atau CPUV lagi..huhu~

nanieybarnieylurviey berkata...

ramai yg dpt CPUV.. murah rezeki.. Alhamdulillah.. smbil menulis mengarang smbil dpt duit.. :)

ayut berkata...

bru jumpa td..tahniah dear :) done.nnt mesti ad yg running lg tu :)

QasehnyaRania berkata...

ye ke ciknur.ghasanya mmg lappy ciksu da masalah la.huhu

ramai yg ckp ok.mcm biasa je.. waduh2.. sakig mata tgk mcm tu tau

thanks ciknur
selamat malam.malas pikir la..jon tido