Sabtu, 19 Oktober 2013

Home » , , , , , , , » Entry Merapu

Entry Merapu



Nguuu...!! 
Gambar tak ada kena mengena dengan entry..! Haha


Assalammualaikum…

Semebemernarmarnyama, amakumu takmak kemelumuarmarkanman enmentryme. Tamapimi amapamakanman damayama, amakumu nakmak kemelumuarmarkanman jumugakmak enmentrymi ni. jamadimi semesimiamapama yangmang takmak famahammam amakumu minmintakmak mamaafmaf lama yeme.

Hemehemehemeheme..!

Omokehmehlahmah, sammampaimai siminimi samajamalahmah. Amadama mamasama kimitama jummumpama lamagimi yeme. Semelamamatmat bermerhumujungmung bumuatmat sememuama….




Kata Hati : Boleh faham tak..? Hehehe…

.

30 ulasan:

Karukord jagau berkata...

Ooiiii....muntah aku baca urop M ko ni ^_^

nanieybarnieylurviey berkata...

berbelit lidah.. haha.. :)n mmg x faham..

t.a.t.a berkata...

sufudahfah tifiafadafa ifaidefiyafa yafa? hafahafahafa.

tafapifi kifirafa ofokayfay lafa kanfan, enfentryfy ifinifi. bofolehfeh bifikinfin oforangfang bifiyolfol ofotakfaknyafa.

hafahafahafa

Ym.Bundle berkata...

aku tak paham.. -_-'

Abe Mirul berkata...

Tiba-tiba saya rasa menyesal baca wahai cik Nur.

p/s: tak paham (geleng kepala)

Cik Aini berkata...

haha!

bomolehmeh bemengongmong oiiiii...lemetihmih cekmek bamacama.grrrrrr

**bole letak pic depa yg ensem skit x?hahahahaha

wantie berkata...

selamat sudah wat senaman bibir.

teng meng kyu myu.

Tihara berkata...

alamak susahnya nak baca..hihi

Cinta Misteri berkata...

hafahafahafahafa...... bofolefeh safangafat pafahafam. ofoh cifik nufur gufunafa mfem CiFiM gufunafa efef.

tufu gafambafar mafamafat koforefeafa CifiM taffak kefenafal dafah bifilafa dafah kefemefek

zaza zehra berkata...

kekeke.... boleh3... :D faham2..

QasehnyaRania berkata...

yeay ciksu paham..
sebenarnya nur tak nak keluarkan entri tapi apa kan daya nur nak keluarkan juga entri ni. jadi sesiapa yg tak faham nur minta maaf la ye.

ok lah sampai sini sajalah. ada masa kita jumpa lagi la ye.
selamat berhujung minggu buat semua.

Yumida Huda berkata...

aah runningman comel
take care nur
isi tabung nur sini-chipsmore

Paperbag Head berkata...

paham2...bahasa yang penah guna ngan adik2 sampai bapak tension lalu berkata ''korang nak kene tampo?''

hahaha...

NusrahYahya berkata...

Amawatmat nimi cekmek...bomosanman kama? hamahamahama

adrianna syaz berkata...

Hehe..pafahamfam...hehehe..

Encik H berkata...

rasa macam nak pukul jer Nur ni..

btw, ayat pertama tu.."takmak" ataupun "takmaknakmak"?

syuk shusuke berkata...

apesehh. baru turun planet marikh ke kak nur ? haha

ayut berkata...

paham...hihihi..klu baca betul2x tgk satu2x mmg blur..tp klu sekali imbas baca trus dpt tangkap ayat yer ^^ keluar dh pon entry yer....hihihi

Deqla Manjew berkata...

so simple...

sebenarnya aku tak keluarkan entry. tapi apakan daya, aku mak keluarkan juga entry ni. jadi sesiapa yang tak faham aku mintak maaf la ye.

hehehehe..!

okehlah, sampai sini sajalah. ada masa kita jumpa lagi ye. selamat berhujung minggu buat semua...


^_^

Nor Adzwaty Rokkafella berkata...

boleh je hehehe...

are_lin@yu berkata...

hahaha ini memang merapu nur..

Masha Meisters berkata...

haaaaa......malas ah nak cakap...
memg dah merapu bagai dah ni....haha

Masha Meisters berkata...

agak2 menyirap gak nak baca ni....haha

Yana Libra berkata...

berbelit2 baca..huhu.. :p

Mieya Atiera berkata...

woahhhh.. sebenarnya, saya tak faham apa yang sedang Cik Nur bicara kan di saat ini

Busyra Bt Takiyudin berkata...

kurang paham . hehe. tp tak pa asalkan update kan nur. :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

dulu waktu sekolah...akak suka cakap camni...akak faham jugak sikit2 hihihi

Chic Na berkata...

kikiteke fakahamkam.. sekelakaluku makainkin makasaka sekekokolahkah dukuluku.. hakahakahaka.. :p

Shida Radzuan berkata...

shimidama bomolehmeh famahamam hemeheme :p

Aine Ainun berkata...

Topic nasi lemak kopi o mgu lepas bahasa F. Ni bahasa M
Teringat knangan mase sek ngan kwn2