Isnin, 14 Oktober 2013

Home » , , , , , » Salam Aidil Adha 1434H

Salam Aidil Adha 1434H





Assalamualaikum..

Disebabkan kekangan masa, jadi entry ni pendek je.

Jika panjang umur dan Allah masih sudi beri kita kesempatan untuk terus bernafas di muka bumiNya ni, InsyaAllah, esok seluruh umat islan di duniaNya ini akan menyambut Hari Raya Aidil Adha 1434H.

Jadi atas kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Salam Aidil Adha buat semua yang tak jemu berkunjung ke teratak ni. Dan selamat menjalani ibadah korban pada mereka yang terlibat. Tak lupa juga doa buat mereka yang berada ditanah suci, moga beroleh Haji Makbur hendakNya..insyaAllah…

Mana yang tak balik raya kat kampung tu jangan sedih-sedih yea. Ada masa jemputlah kerumah..Hehehe.
Akhir kata, kita jumpa dilain entry… InsyaAllah..!

Selamat Hari Raya Aidil Adha...!!



Kata Hati : Selamat berpuasa buat anda yang berpuasa...!

.

24 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

salam aidiladha buat cik nur juga...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

slmt hari raya aidiladha dear..

Deqla Manjew berkata...

salam aidiladha nur.. jgn mkn daging korban byk2 tau.. takot darah tinggi.. kehkeh.. ;p

t.a.t.a berkata...

selamat hari raya juga.

Cinta Misteri berkata...

Salam Aidil Adha Cik Nur...

CiM beraya di rumah agam kat johor jer sbb In Sha Allah kami sekeluarga akan lakukan ibadah sunat qurban.

mohon dipermudahkan. so, harini kena puasa...

noornazuha berkata...

Akak pun nak ucapkan selamat menyambut hari Raya Aidiladha dan selamat menjalani ibadah Qurban..:)

Zaza berkata...

salam raya cnur..zaza pula tiada apa persiapan pun hihihi... :D

Yumida Huda berkata...

salam aidiladha nur
beznye nur beraya bersama family tercinta
nanti upload pic makanan tau

syuk shusuke berkata...

selamat hari raya aidiladha kak nur :D

unsecretostory berkata...

Salam Aidiladha. Semoga sama2 mendapat berkat :)

mimbar kata berkata...

salam aidil adha
bersama di sini

Cik Aini berkata...

salam aidiladha Nur..nk ketupat ngan laksa wehhhhhhhh...hahahha

4feet8 berkata...

salam aidiladha Nur..

Che Rosliza Che Mat berkata...

Salam Aidil Adha cik nur..

LYAfrina berkata...

salam aidiladha

Cendol berkata...

Salam aidiladha cik nur..moga berbahagia bersama lemang dan rendanggg.hihi

Masha Meisters berkata...

salam aidiladha cik nur...cik masha koje raya ni...huhu

intanfirdaus247 berkata...

raya ni buat qurban x nur?"))

are_lin@yu berkata...

salam aidiladha nur ;-)

Yana Libra berkata...

salam aidiladha jugak~ :)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

selamat hari raya. maaf terlambat. baru dapat BW . :)

QasehnyaRania berkata...

selamat hari raya aidiladha juga juga ye ciknur

Che Rosliza Che Mat berkata...

Salam Aidil Adha Cik Nur..

Chic Na berkata...

happy belated aidiladha.. heheh.. boleh wish gitu? ;)