Rabu, 16 Oktober 2013

Home » » Wordless Wednesday #79

Wordless Wednesday #79







Kata Hati : Salah satu menu semalam... ^_^


.

37 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

semoga berjaya selalu.

LYAfrina berkata...

lya x jumpa lgsung lemang raya ni..seharian duk melapah daging..

salamaidiladha nur

Deqla Manjew berkata...

sape masak ni? nur ke? hihi.. deqla x snap pun pic menu semlm.. huhu..

Zara Nurhaidah berkata...

nyummy !

*salam aidiladha^^

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

smlm yui tak mkn ni pun..huhu

wanie ramle berkata...

bukak je entry ni terus nampak gambar makanan sebesar2 alam.. hihi seb baek dah kenyang makan ketupat berbungkus2 dgn kuah kacang tadi..

t.a.t.a berkata...

aku tak tahu kenapa, tapi bila tengok lemang aku akan terbayang pulut lemang yang dah keras dan kering. bila makan liat aje.

tu yang aku was² nak makan lemang.

Cendol berkata...

Salam..cik nur, selamat raya :-D ♣ macam mana raya? Banayak makan dagingg? Huhu memang banyak makan lemang..melantak sakann.mdgn nasi impit, laksaa lah apa lagiii huuuu kenyang sampai hari ni.hahah

whitecappuccino berkata...

nyum nyum...

Masha Meisters berkata...

hehe...lomang tu febret ambe tau...

Yumida Huda berkata...

nampak lemak berkrim la la lemang tu nur
sedapnye

syuk shusuke berkata...

hehe, syuk makan daging lembu dan sup tulang :D

zaza zehra berkata...

zaza kempunan nak makan lemang tp raya ni xde...hukhukhuk

pijut berkata...

assalamualaikum...hehe..perghhh..sedap ni..mcm skit je dlm pinggan tu..hehe..mana ckup..:-p

Ummi Iman berkata...

Nampak sedap rendang tu..

M@W@R Q@SeH berkata...

sedapnya...miss u nur :)

HeNRieTTa JoSe berkata...

yummy....tpi rietta msih blom sembuh sepenuhnye....soblum ada selera nak makan...huhuhu....asik mnum air jerr la...

Tihara berkata...

wow sedapnya lemang n rendang..salam aidil adha nur :)

BaNu Syah berkata...

fuhhh sedapnyer,

intanfirdaus247 berkata...

Salam aidiladha buat ciknur..maaf tau akak baru nak singgah..amboeh sedapnya ...terliur akak dibuatnya ...

intanfirdaus247 berkata...

nur,
jangan lupa follow blog akak yang n

http://kibassgyan.blogspot.com/

heheh..tq

Cik Aini berkata...

gila pnya mabelessss weiii...dah la org lapaq ketupat.haishh ikat kat kerusi baru tau.hahahaa

izan mama mia berkata...

terliurnya akak tgk lemamg....nak menitis air mata...xdapat mkn lemamg n ketupat sebak ingat ketupat ayahda cucuk...huhuhu...

are_lin@yu berkata...

haish nasib br mkn..xngidam la sgt.hihi

Yana Libra berkata...

tu rendang ayam ke? hehe..kalau negeri sembilan, rendang dia tak nampak minyak sgt..tp kalau kat tganu, susah nak jumpa rendang ngan lemang..huhu~

Mimi Azirah berkata...

sedapnyeee lemanggg

Busyra Bt Takiyudin berkata...

yum yum. sedapnya. terliur. hehe

noornazuha berkata...

Salam Eiduladha..akak ucapkan buat Cik Nur..:)

Rosmiza Ali berkata...

Wah! Nur masak ke tu? Dap errrr.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

nanieybarnieylurviey berkata...

saje je nur ni kan.. seriously x puas lagi ni mkn lmang..

ari tu seharian menghadap sbatang lmang sorang2 je.

Cinta Misteri berkata...

lemang cicah rendang....hummmm sedapnya juadah aidiladha

QasehnyaRania berkata...

dapnya lemang cicah rendang ayam pedas.
ada lagi tak.. nak singgah kejap la, boleh

Mieya Atiera berkata...

memang sedap !

Che Rosliza Che Mat berkata...

sedapnya....

Chic Na berkata...

teringat pulak bila tengok.. lambat lagi nak raya ni.. huwaaaa..

Shida Radzuan berkata...

sedapnyer..cik nur....

Aine Ainun berkata...

Tiba2 teringun nk mkn lemang:)