Selasa, 31 Disember 2013

Home » , , , , , , , , , » Yang Terakhir

Yang Terakhir





Assalamualaikum.

31 Disember 2013. 


YANG TERAKHIR 2013....

InsyaAllah jika masih dipanjangkan usia, esok kita semua pasti akan bernafas seperti biasa, dengan udara yang sama, tempat yang sama juga dibumi yang sama..! InsyaAllah... Sebenarnya, ikutkan tahap kemalasan memang tak nak menaip entry ni. tapikan bila duk tengok masing-masing duk up entry jam-jam terakhir sebelum 2014, makanya aku pun macam tertarik jugaklah nak menaip entry ni.

Dari hari pertama 2013, aku tahun tahun ini sangat mencabar bagi aku. Aku bukan saja perlu kekuatan, malah aku juga perlu masa untuk hadap setelah apa yang terjadi. Dan sekarang rasanya semuanya berlalu seperti debu. Itu semua pengalamankan..! Jadi, ayuh yunkk..kita belajar dari pengalaman tu..! Oh ya..! tanpa rumahku, bulanku dan bintangku aku mungkin tak sehebat kini. Jadi, sangat sangat berterima kaseh pada teman-teman yang sentiasa ada! 

Dan bagi tahun 2014, aku nak mulakan hari dengan senyuman, dan sentiasa berfikiran positif. Tak nak main api dah..! Hahaha. Dan semalam, aku dah senaraikan apa yang patut aku buat untuk berganjak walaupun sedikit. Yang penting aku kena berani. Ya...BERANI.!

Errm...bila baca balik apa yang aku taip ni, memang nampaklah perbezaan antara awal 2013 dulu. Bila mana awal-awal 2013 entry aku kemain lelehnyakan..!Malu sendiri kot bila baca balik. Hahaha. Dan insyaAllah, bagi pembukaan tahun baru ni, aku nak semangat-semangat je. Sebab aku rasa banyak kerja yang perlu aku buat untuk tahun 2014.

Haishh...rasanya cukuplah sampai sini. Lagi panjang lain melalut entry ni. Akhir kata, ini entry penutup bagi tahun 2013. Selamat bercuti bagi meraka yang bercuti, dan selamat bersekolah pada adik-adik yang bersekolah dan selamat bertugas pada yang bekerja khas buat guru-guru...selamat semuanya..!



Kata Hati : Januari - Mac, aku bakal sibuk....!


.

23 ulasan:

whitecappuccino berkata...

all the best nur! selamat tahun baru 2014.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mcm2 yg jadi =)

izan mama mia berkata...

happy new year 2013 bakal ditinggalkan

apa yg bz tu nur jan-sampai mac tuu

Adam Faiz berkata...

Selamat Tahun baru :)
New Entry Updated : Selamat Tinggal..

Rosmiza Ali berkata...

Selamat menempuh tahun baru Cik Nur! Semoga kedatangan tahun baru ni akan membawa lebih banyak perkara2 yang prositif untuk kita semua.. ^_^
http://miezashaklee.blogspot.com

msredcheesecake berkata...

jap je dah habis 2013... selamat tahun baru...

Karukord jagau berkata...

hepy new year :)

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

salam tahun 2014.

zacky786 berkata...

bgus2.. aim for ur future ~

Yumida Huda berkata...

betul kan nur
hidup ni kena ada keberanian
berani mengambil risiko
moga diberikan yg terbaik utk kehidupan nur

Busyra Bt Takiyudin berkata...

slamat tahun baru nur. smoga lebih baik dari tahun sbelumnya. (:

Ayu Iman berkata...

Assalamualaikum..hai kita blogwalking sini setelah sekian lama tidak berblog hope jangan lupa iman.. datang ke blog iman yg seberapa ni http://ayuiman88.blogspot.com/2013/12/penulisanku-pertama-dan-terakhir-untuk.html

Chic Na berkata...

tak boleh patah balik dah.. sila teruskan perjalanan ye.. hehehe..

bagus nur.. untuk semangat tu.. cikna sokong 111%.. hehe.. 11 mesti ada.. :P

QasehnyaRania berkata...

ok chaiyok ciknur..
semangat tau

selamat tahun baru dear

bahrul alam berkata...

selamat tahun baru yah... semangat terus..^_^

jasa tambah views dan like youtube berkata...

sip sip sip ... semangat 2014

sarah naiema berkata...

Happy new year 2014. Semoga tercapai azam dan hajat yang dinginkan. :)

jaakechik berkata...

babai 2013.... hehehee....

Deqla Manjew berkata...

deqla januari-mac pun agak sibuk.. skng dok berkemas lagi kat rumah baru tak berapa baru tu.. then abg nak kawen plak bln 3 ni.. huhu.. tp sedih smuanya tanpa mak .. T_T

QasehnyaRania berkata...

as salam. ciknur. sihat ke? ke mana kamu mnghilang ni.

Yana Libra berkata...

good luck cik nur..sibuk buat ape?

ayut berkata...

Penutup 2013 ea..xsempat dh nk mnaip.huhu.kesibukan sndri..

Shida Radzuan berkata...

entri terakhir 2013 :)