Rabu, 8 Januari 2014

Home » » Wordless Wednesday #91

Wordless Wednesday #91






Kalau blog orang lain, makin hari makin meningkat entrynya...
Tapi blog ni, makin hari makin....
Hurmmm...



Kata Hati : Maaf kawan-kawan, kalau tiba-tiba saya hilang....

.

19 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

jgn la hilang begitu je cik nurr..

Ummi Iman berkata...

2012 aktif nampaknya. Ikut kemampuan kita lah ya.. kalau rajin dan diizinkan byk lah ceritanya ;)

Deqla Manjew berkata...

nur paling rajin update entri tahun 2012 kan.. tp ok la tu tahun 2013 mkn ratus2 gak tu..

t.a.t.a berkata...

Roda berpusing. Atas. Bawah.

Che Rosliza Che Mat berkata...

Take u time Cik nur...akak pun lama jugak menghilang hihihi

BERT berkata...

awattt merajuk kaa

Yana Libra berkata...

cik nur..samalah kita... :(

fieda berkata...

kfieda ni baru nk tingkatkan balik..hrp2 menjadi la

ayut berkata...

Sama mcm ayut......huhuhu.sadis rasa..

kayyana berkata...

allaa cik nur.. ok lagi tu..bru awal tahun.. dah lama esok naiklah no entry nye itu

are_lin@yu berkata...

hahahaha kita sepesen la nur..lama gila ayu tak buka blog

Tihara berkata...

blog akak pun payah nak updet.
ada je benda lain nak dibuat...
bw pon lambat ni..

QasehnyaRania berkata...

ciknur nk pergi mana ni. jgn la cm ni. miss u k

syuk shusuke berkata...

perghhh , memang legend >.<

Chic Na berkata...

biasa la nur.. hidup pun ada naik dan turunnya kan.. :)

caliph shuriken berkata...

sama laa sy pun, huh...

Cik Aini berkata...

ai dah lama hilang cuma kdg2 je kembali..huhu cepat2 sembuhkan luka ye Nur :)

Kang Zeer El-Watsi berkata...

makin lma makin jozz gandosss

Shida Radzuan berkata...

alaa faham je awak tu bz kan :)xpe plan2 nur :)