Jumaat, 24 Januari 2014

Home » , , , , , , , , » Perak - Kedah - Pulau Pinang

Perak - Kedah - Pulau Pinang






Assalamualaikum.

Pertama nak bagitahu, entry ni AUTO PUBLISH yea. Ketika kalian baca ni, aku sekarang dalam perjalanan ke Butterworth Pulau Pinang. Ingat lagi tak ENTRY INI . Jadi, plan kali ni memang lama dah dirancang. Kiranya hari kami berjumpa itulah kami merancang untuk jumpa lagi. Dan sekarang, aku dalam perjalanan ke sana.Taiping ke Butterworth tak jauh. Dalam 45-60 minit sampailah.

Oh ya..! Dekat Butterworth nanti, Kakak ni datang jemput aku. Kiranya malam ni dan malam seterusnya kitaorang akan bermalam rumah dialah. Esok pagi insyaAllah, nak ambil sorang lagi Kakak dekat USM, Penang. Dan insyaAllah, kalau ada rezeki boleh jumpa Jaa Kechik dan Fiza.

Ermmm..okaylah yea..doakan moga perjalanan dipermudahkan dan selamat sampai ke destinasi yea..!



Kata Hati : Pelik tak kenapa aku tak drive kali ni? Ermm... panjang citernyaaa... =_="

.

24 ulasan:

Zara Nurhaidah berkata...

Carefull dear ^^

BUNDA a.k.a KN berkata...

semoga dah selamat sampai ke destinasi...

Abak Lorong Cinta berkata...

All the best... ^_______^

t.a.t.a berkata...

Have a safe journey.

boni kacak berkata...

semoga selamat sampai ke destinasi ye.. amin..

Yumida Huda berkata...

wah..sempat ke jumpa rakan blogger tu nur? beznye....
moga perjalanan selamat tiba...
Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

Tihara berkata...

seronoknya..
moga selanat dalam perjalanan :)

jaakechik berkata...

terima aksih coz mai melawat kiorang tadi cik nur... :)

unsecretostory berkata...

Waww dekat penang, sama laa kita :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

Wah...seronoknya...pernah jugak pergi Penang...

ayut berkata...

Ok...moga slmt sampai dan slmt sgla perancangannya..nur ati2x yer..kirim salam semua kwan2x.. :)

Deqla Manjew berkata...

huh.. jeles.. pegi x ajak pun.. termasuk "kakak2" tu semua.. hukhuk.. sedeh... huhuhu...

are_lin@yu berkata...

beznya dpt jumpa ramai2..nti msk kan pic..hihi

Miss Zue berkata...

Wah berjalan sakan..

Miss Zue berkata...

Wah berjalan sakan..

zaza zehra berkata...

wahh..zaza xpernah lagi pegi pulau pinang... teringin jgk.. :D apapun selamat berjalan2 nur.. hihi

izan mama mia berkata...

dh tgk gambar dlm IG..wah kan main depa noo

LYAfrina berkata...

lya doakan moga nur selamat pergi & pulang ye

Yana Libra berkata...

lepas ni dtg dengkil pulak ye cik nur~ :p

Cik Aini berkata...

yeayyy..
dah blk smp umah smp dah lepas 2 ari dah baru nk baca entry ni.hahahah

*-*

BaNu Syah berkata...

dah lama x naik bas ekpress, dulu ulang alik ke KL naik bus ekpress jer hihi, rindu lak nak naik bus ekpress hehe

QasehnyaRania berkata...

sekali sekala naik bus relax kan xiknur.
dulu ciksu slalu gak naik bas konsotium butterworth tepen. sbb jumpa cik abe n arwah adik kat kem. hihi. kenangan tu

Shida Radzuan berkata...

mcm letih jer nur..perak kedah penang haihh..

Chic Na berkata...

punya la takut org tu nak naik bas kan.. muehehe..