Rabu, 15 Januari 2014

Home » » Wordless Wednesday #92

Wordless Wednesday #92







Kata Hati :
 Ehh...makin tinggi laaa...! 
Kekekekeke
^_^" 




.

27 ulasan:

Abak's Role berkata...

Wah....

Abak follow sini..

Che Rosliza Che Mat berkata...

hihihi ya ke....

Ummi Iman berkata...

Slm. Sama tinggi dgn akak tu.. boleh tinggi lg ya.. nak tinggi lg juga lah ;)

t.a.t.a berkata...

Rendah. Average ketinggian wanita Asia. Biasa la tu.

eintan nurfuzie berkata...

cik en dah lama x ukur.. last 164.. huhuhu

Deqla Manjew berkata...

haha..yeke nur..? wahh syabas bete..!! kekekekeke.. (gelak mcm nur la pulak) ;p

Yumida Huda berkata...

nur 149cm erk? yumida 153cm..hihi
dah tinggi tu..jom kita minum susu enfagrow..eh tetibe

Tihara berkata...

tinggi jugak tu :)

Chic Na berkata...

naik berapa cm nur? mesti banyak makan kacang panjang ni.. kekeke..

Cik Aini berkata...

kekekeke
apapun Ai tetap tinggi dr Nur :)

QasehnyaRania berkata...

cik nur ni kan saja tau.
dah la lama tak nampak, boleh pulak tunjuk pitcher sekerat tu. grrrrr, ni nak marah ni :)

tu la kan susah nak agak period ni. ikut dan dia ja nak mai.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

hihi.sbr jela..

ayut berkata...

Haha..tlbh mkn calciyum kot ni nlh tinggi lg...

izan mama mia berkata...

huhhuu..ialah makin tinggi..hihi

Mieya Atiera berkata...

Wah. untunglah makin tinggi. Mieya lak dah lama tak gi ukur tinggi

aine ainun berkata...

Assalamualaikum Cik Nur yang comel,
tinggi rupanya kamu....;)

saya rendahla ;)

Lama xjenguk rumah kamu, apatah lagi nak bertemu..hihikkkssss...

Entahla Nur,masih tak mengizinkan nampaknya...Insyaallah satuhari nanti...;)

BUNDA berkata...

Salam.

Bolih ke tinggi lagi tu...

lelamaisara berkata...

lebih kurg je dgn akak..cume akak tinggi cikit je....kih kih...

QasehnyaRania berkata...

hye ciknur..
pergi mana cuti cuti ni..

ciksu mmg ada ambik kurma & kismis.
kismis ciksu beli yg jenama uztaz kazim tu. sedap :-)

ciknur, ciksu tak pernh lg goreng bendi sebijik sebijik.

LYAfrina berkata...

hihi..bertambah inci yer nur..lya tinggi lg kot dari Nur

fizafantagirO berkata...

Eh eh eh..kikikiki, makan ape Nur.haha nk tinggi jgk nih

kayyana berkata...

hahahahaha... ok le teww

unsecretostory berkata...

Ehemm sama laa kita. ekekeke .Seppp sikit!

dya bunga berkata...

eh..eh..tinggi kita samalah..haha

Yana Libra berkata...

cik nur kecik..hehe~

BaNu Syah berkata...

hehehe apa rahsia makin tinggi ni, byk minum susu ek..

Chic Na berkata...

wahhh.. caiyok nur lg 13cm nak potong cikna.. hehe..