Rabu, 22 Januari 2014

Home » » Wordless Wednesday #93

Wordless Wednesday #93






Kata Hati : Bila kelu untuk berbicara, kertas suci akan jadi mangsa..!




.

31 ulasan:

siti fatima Arifin berkata...

kelu untk berkata2. nak diluah tiada mendengar.ada baiknya hnya luahkannya di atas kertas. at least perasaan bleh lega sekjp

Yusuf Ahmad berkata...

nice. jika berkesempatan singgah la ke doknganga.blogspot.com

segala komen akan dihargai dan akan memperbaiki dari semasa ke semasa.

Yusuf Ahmad berkata...

nice. jika berkesempatan singgah la ke doknganga.blogspot.com

segala komen akan dihargai dan akan memperbaiki dari semasa ke semasa.

MISS IMAKASIHDANI berkata...

org y suka menulis mmg mcm ni :) follow sini...

http://kasihdani.blogspot.com/2014/01/benci_14.html

Noe berkata...

cantik tulisan..

unsecretostory berkata...

woww. surat cinta. Ehehehee :p

Deqla Manjew berkata...

kesian.. kertas suci yg x berdosa jadi mangsa.. heee.. cantik tulisan nur.. :)

izan mama mia berkata...

Assalamualaikum nur
cantik tulisan nur...
awat ni.. nur

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sgt cntik tulisan ituu..

lelamaisara berkata...

luahan perasaan ke tu nur...ke surat cinta nur tu..heheh

hazwan hairy berkata...

rasa mcm pening tgk..haha

Miss Zue berkata...

ade karya baru ke ciknurrr

dya bunga berkata...

panjang tu..hehe.

si kiut lavender berkata...

dulu saya kerap meluahkan segala rasa hati dalam sebuah buku..tapai sekarang,,,dah jarang atau boleh dikatakan tiada langsung...

segalanya tersekat dan tersimpan padat di ruang hati...kelu ingin diluahkan...

hye awak..:)

zaza zehra berkata...

penuh makna tersirat ni.. :)

Yana Halim berkata...

amboi nur. luah perasaan pasal apa tu? pjg bebeno nmpk. ekeke..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

yui sggh pg..

Tihara berkata...

berbicara dlm blog ke or dengan seseorang nur ? :)

t.a.t.a berkata...

diary kah?

Rapunzel Cikilolo berkata...

luahan perasaan ke nur?

are_lin@yu berkata...

apa yg nur luahkan tu.hehe

syuk shusuke berkata...

macam buat assigment >.<"

ayut berkata...

Penuh ha....tulis luahan hati ke nur?tegak je tulis ye.bgus2..klu ayut dh senget benget dh line ye.hihi

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sggh jumaat ya nur..

Che Rosliza Che Mat berkata...

Rajinnya mengarang...

aine ainun berkata...

bila dah tulis tu rasa legakan....;)
nisalah satu cara nak release, luahkan perasaan.
saya pon suka...
tp dahlama x buat

Yana Libra berkata...

luahan perasaan atau karya baru tu cik nur~

Cik Aini berkata...

cantik tulisan mu dehh :)

BaNu Syah berkata...

panjangnyer luahan hati tu hehe,

QasehnyaRania berkata...

xlist terluah di atas kertas suci itu

Chic Na berkata...

ni nak masuk dalam botol ke ape ni? heheh..