Isnin, 5 Julai 2010

Home » » .:: BILA MALAS MULAI JADI RAJA ::.

.:: BILA MALAS MULAI JADI RAJA ::.



Salam....
bertemu kita kembali di entry kali ini. Mula-mula rasa mahu update perjalanan pulang ke kampung ( Tapah ). Tapi rasa malas pula menyelubungi diri pula. Biasa la bila sudah malas merajai diri...kerja yang buat semua tak menjadi. Sedang aku menaip entry ini pun, mata aku rasa berat sangat. Mengantuk. mungkin tak cukup tidur barangkali.


Sedangkan mahu pilih gambar untuk di muatkan dalam blog ini pun, belum lagi. Malas wehh..!!. Inilah padahnya, Bila malas mula jadi  raja.


oh ya..!! terima kasih pada kalian yang masih sudi menerjah blog yang cokia ni ek. Pada yang tak suka tu...rasanya tak payah kena ajar dah kot. Anda disila blah tanpa dipaksa, atau terpaksa ek..

Okeyh la..rasanya tak sesuai mahu membebel hari ini. InsyaALLAH, kita semua akan berjumpa di lain entry. Sebelum aku mengakhiri entry kali ini, aku ada titipkan gambar aku bersama dengan adik sepupu aku, Azrin Shah Putra.
shomell...!!!

 
~ Aku dan Azrin ~

 

Gambar yang di ambil di rumah opahlong. Azrin suka bergambar. tapi tak mahu duduk diam-diam. Habis semua gambar jadi blurr. Ini di antara yang terbaik. Takde gegar. Hehehe..

salam...!!!!!

Daaaaa......!!!!!!!!


Kata Hati : Bila malas mula naik tocang, semua kerja tak menjadi!! Mungkin masih lagi dalam mood cuti tika ini.

P/S : hayatilah lagu kegemaran aku ni...:) bagi hilang malas..:)  

3 ulasan:

NAZ berkata...

malas kalau dah jadi raja memang tidak mahu turun pangkat

Miss N™ berkata...

naz, btul sgt2..mmg xde peluang unk rajin naik pgkt.hehehe...:P

9n0L4 berkata...

skrg ni kalau malas, tak jadi la biskut raye kan cik nur. hee.