Sabtu, 28 Disember 2013

Home » , , , , , , , » Kesan Alfalfa Kepada Pengguna

Kesan Alfalfa Kepada Pengguna





Keputihan bagi setiap manusia yang bergelar wanita adalah biasa. Cuma yang membezakan antara kita adalah, keputihan itu sendiri. Sesetengah wanita, mengalami keputihan yang terlampau banyak, hinggakan mengalami kegatalan yang terlampau pada bahagian sulit. Perkara sebegini tersangatlah tidak selesa untuk berada dimana-mana tempat awamkan..?

Dan ada sesetengah wanita pula mengalami keputihan serta bau yang kurang mengenangkan. Hal ini sekali gus boleh menjatuhkan mood seseorang. Jangan kata nak berada di tempat awam, nak berdepan dengan orang pun tak yakin disebabkan keputihan ni.

Pada yang tak pernah alami, mungkin susah nak faham. Tapi pada mereka yang pernah alami, mest tahu bukan betapa malunya, bila masalah ada masalah keputihan ni. Dan bertambah risau, bila kita lihat masalah keputihan ni tiada penghujungnya.

Sebenarnya, Alfalfa ni banyak khasiatnya tau. Bukan mampu merawat masalah keputihan je. Alfalfa ni juga mampu merawat masalah pencernaan, sembelit, kolestrol dalam darah, toksik dalam tubuh, sakit sendi dan otot.

Alfalfa ni  ditanam tanpa semburan bahan kimia. Disediakan dalam dua pek saiz ( 300 biji dan 700 biji ) Alfalfa Complex ini juga tiada perasa tiruan, pemanis perwarna dan pengawet tiruan. Kaya dengan vitamin dan mineral. Ianya juga mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. Serta Mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa Complex Shaklee juga mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Asid lemak dan Antioksidan.  Alfalfa Complex ini juga bertindak sebagai pembersih darah.

Okay, sebagai bukti dalam entry ni, aku sertakan sekali testimoni yang telah mencuba dan berpuas hati dengan Alfalfa ni :

TESTIMONI PERTAMA :



TESTIMONI KEDUA :



Nampak! Bukan setakat keputihan je. Kulit muka, gastrik pun boleh. Kiranya setiap biji alfalfa yang ditelan, ada khasiat yang tersendiri..! Selagi tak mencuba kita tak tahukan. Dan sekarang ni, dengan ALFALFA inshaAllah tiada lagi untuk mereka yang ada masalah atau sedang di landa masalah keputihan ni tau. Alhamdulillah, Alfalfa terbukti berkesan buat mereka yang pernah alami masalah keputihan ni tau..!

Kalau ada yang berminat tu, boleh terus PM SINI atau whatsapp – 0124104401. InsyaAllah harga super duper kaseh sayang akan diberi..! Hehehe.




Kata Hati : Alfalfa ni antara produk yang terlaris dalam Shaklee…!

.

17 ulasan:

Unknown berkata...

urmmmmm , no comment ..

Chic Na berkata...

wahhh banyak kelebihan alfalfa ni kan.. kesan dia bergantung kat individu jugak kan.. lain orang lain kesannya.. yg penting cuba.. :)

t.a.t.a berkata...

Aku pun dulu ada masalah keputihan. Siut gatal tak tahan wei. Lagi² malam. Kadang tu garu sampai melecet. Pastu pedih kalau kena air.

Tapi sekarang dah okay dah. Tak ingat rasanya mmg tak makan apa bagi hilang, cuma sapu krim no. 5 ambil dari klinik dad abg ipar aku.

Unknown berkata...

bagusnya produk nie... tapi nak menelan tu yag tak lepaih tuu..hihi..kalau hancurkan boleh tak..hihi

YanaHime berkata...

alfalfa the best! banyak kegunaan dia untuk wanita selain masalah dalaman

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

byk kelebihannya ya..

whitecappuccino berkata...

akak mmng ambik alfalfa lecithin omega guard dan B complex...baru je try awal bulan..

Tie HT berkata...

minat jugak dengan shaklee ni tp sekarang byk sgt makan ubat..kena tahan dulu :)

Unknown berkata...

berapa harga alfafa ni nur?
isi tabung nuffnang sini-inti

BUNDA berkata...

Bunda pernah dengar produk ni...tapi belum pernah cuba lagi...

Cik Ai berkata...

kalo saya nk oder..boleh x Cik Nur potong ubat tu jd kecik2?hahahaa

TiranaAduka berkata...

terima kasih sudi kogsikan

intanfirdaus247 berkata...

bagusnya produk shaklee n

QasehnyaRania berkata...

bagus ni
thanks cik nur share info ni

jaakechik berkata...

selamat berbisnes ciknur... maju setapak ke hadapan nampak.. chaiyokk2x..

Unknown berkata...

terbukti bagus shaklee nih! :)

Liyana Anuar berkata...

bagus ye supplement ni..