Jumaat, 11 Jun 2010

Home » » .::AKU + BLOG = BANYAK KELEMAHAN LAGI::.

.::AKU + BLOG = BANYAK KELEMAHAN LAGI::.

Salam Semua..... apa yang daku mahu terangkan disini...agak simple...ye la..sperti yang yang korang dapat lihat...blog aku ni...alaihai...simple tahap gaban o...mmg aku tak pandai nk edit2 lagi.... patah lagi nak war2 kan kewujudan blog ini pada rakan2 yang lain...malu wehhh....!! tapi kalu depa tahu pun..aku nak wat mcm mana kan...?? inilah aku...scara jujur..mmg aku buta it....ermm...rasanya aku de jelaskan dalam entry lepas..mgenai buta it aku tu....nak bayangkan dgn blog2 rakan2 yang lain...cun2 beb...!! tapi yang aku ni....adehh...!!sakit jiwa bila tgk kan.... aku masih mencari..mencari jiwa yang hilang....aku belum temui apa2 lagi... aku pasti...suatu hari nanti..aku pasti akan temuinya....InsyaALLAH...

1 ulasan:

9n0L4 berkata...

skrg? dah mantop gituuuuu. superb. ;)