Sabtu, 12 Jun 2010

Home » » .::Sederhana..Tapi Meriah::.

.::Sederhana..Tapi Meriah::.

Salam Semua...aku titipkan gambar2 dibawa sebagai kenangan yang tercipta pada hari ini...pukul 8 malam tadi. Berlangsung Majlis Hari Jadi adik aku yang bongsu tu. Majlis yang dibuat secara sederhana dirumah aku, tersangatlah meriah..xde jemput siapa2 pun...hanya keluarga aku sahaja. 


Kek Hari Jadi Firdaus.



Sambutan Yang Sederhana sahaja.



Hadiah Ikhlas Dari Kaklong.

Jeng..jeng..jeng..hadiah apakah itu?? hehehe...biarlah rahsia...haha..
ecececehhh.....hadiah tu..ikhlas dari pemberian aku. dah lama aku beli hadiah tu...cuma xpernah tunjuk pada siapa2...aku hanya simpan dalam bonet kereta je..tadi,aku sendiri yang minta adik aku tu pergi ambil barang aku yang kononnya tertinggal dalam bonet kereta aku.

hehehe...faham2 je la bila dapat kejutan kan? belum smpai kemuka pintu rumah..dia dah sengih2 mcm kerang busuk..itu lah adik aku..gemar tersengih..hobi dia gamaknya.hehehe..

oklah..aku malas nak berleter panjang.
aktiviti aku esok adalah...
BALIK KAMPUNGGGG....!!!!!!!!

okeh..jumpa lagi dilain entry...
insyaALLAH....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nasib ckmi xde skali...klu x, sure brtmbh cun gmbr2 ni..hahahahah

hadiah pn nk rasia2 ke kaklong...x ikhlas la tuu...wakakkakaka

Mamattt...ckmi rindu mamat...hehehe

NurCita2 berkata...

hahaha....xde mknenyer nk cun...huhuhu...

bantal cumell tu je hadiahnya...

gmbar teddy mr.bean tu...:P

hehehe.....

dia tido awal hari ni...

Tanpa Nama berkata...

biar btul....ckmi kan dh penah bagi dulu??

nk ke dia peluk bntal tu? bila ckmi ada asyik ckmi je kena pluk.. hahahahahaha.

dah tido eh si mamat tu..x smpat nk chat gan dia..

9n0L4 berkata...

sweetnyeee cik nur. hehe. esok bagi akak pulak ye. ;)