Sabtu, 12 Jun 2010

Home » » .::BILA CUTI::.

.::BILA CUTI::.


Salam semua…t.kasih jika anda masih sudi berkunjung ke lama ini….pada yg dah bosan tu…anda punya hak dan pilihan sama ada mahu kekal atau blah dari sini…saya..tidak memaksa anda…
Smua org tahu..skarang musim cuti sekolah…kenduri kawin..dan tentu la penuh sana sini…cuti kali ni..aku mmg xtelepas dgn kenduri…sbb abg spupu aku akn mlgsungkan perkhawinannya pada hari isnin nanti (14/6/2010).
Pada rakan2 yang akan mlangsungkan perkawinan pada musim cuti kali ni..aku dgn seikhlas hati mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat hampa suma..maaf jika aku tidak dapat hadir ke kenduri hampa..bukan tak sudi..tapi ada pkara yg xdapat dielakkan..maaf sekali lagi…hanya doa saja yang aku dapat titipkan buat kalian…
Aku..akan sntiasa doakan hmpa suma bahagia smpai ke syurga..insyaALLAH…..
P/S= selamat pengantin baru buat DEBAB yang melangsungkan perkhwinannya hari ini…

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Appy besday to my nephew AUSS aka MAMAT yg ke-10 bkn ke-12 ekk.. Cne la kklog dia kira..hahahahha

To MAMAT..blajo rajin2..jgn nk merampos jee..nk PSP ckmi tnggu hrjadi yg ke-12 bleh? hahahaha.

Cayang diaaaa....muahh!!

Miss N™ berkata...

t.kaseh uncle mie...

hehehehe....

hadiah kaklong jgn lupa naa...

hehehehe....

hans berkata...

hahaha
tiap2 hari ada kenduri

9n0L4 berkata...

nnt cik nur kenduri, jemputlah ye. ;)