Sabtu, 26 Jun 2010

Home » » .:: Selamat Pengantin Baru Shima ::.

.:: Selamat Pengantin Baru Shima ::.




~ Aku & Shima ~


Salam semua , entri santai kali ni, aku buat khas untuk kawan yang satu sekolah dengan aku dulu. Iaitu,
Nur Surianishima. Alhamdullillah, walaupun hari ini aku bekerja, dapat juga aku pergi ke Majlis Perkhawinan Shima. Walaupun mula -mula rasa macam nak sesatkan.hehehe.. Majlis perkhawinan ni berlangsung Pada hari ini. Sabtu, 26 jun 2010. Bersamaan dengan 13 Rejab 1431H.

Errmmm...aku dah lama tak jumpa Shima, tahun last jumpa pun tak ingat..hehehe..
nampak sangat dah lama tak jumpakan? tapi apa - apapun, terima kasih pada Shima, sebab sudi jemput aku dan kawan - kawan yang lain  ke Majlis Perkhawinan hang.

Pada kawan yang tak dapat datang tu, dekat sini aku ada la titipkan beberapa gambar pengantin baru. Berseri wajah Shima time tu. Rugi hampa semua tak mai.hehehe...

~ SELAMAT PEGANTIN BARU ~
En. Suryadi & Pn. Surianishima

Serba ungu Shima hari ni. Memang cantik dan berseri - seri. Tahniah buat Shima dan Suami. Ikhlas dari aku.


Yummy..!! Sedapp..!

Eh..! sempat lg aku snap gambar ni ek. Hehe..bukan apa, sekadar untuk kenangan dan buat titipan pada kawan - kawan yang tak dapat datang ke Majlis Perkhawinan Shima. Cuma dapat tengok je la..hehe..

Ok lah wehh..sebelum aku melalut ke topik lain, baik aku sudahi entry kali ini dengan sedikit ucapan khas buat pengantin baru, Shima & Suami.

" Di blog yang tak seberapa ni, aku ambil kesempatan di sini, ingin mengucapkan
 SELAMAT PENGANTIN BARU
 buat
Suryadi & Shima.
 Moga Kalian berdua, berbahagia selalu hendakNYA dan sama - sama menempuhi alam rumahtangga bersama hingga ke pintu Syurga..InsyaALLAH."


okey..insyaALLAH, Panjang Umur kita jumpa di lain entry..
daaaa....!!

1 ulasan:

9n0L4 berkata...

nape cik nur tak pakai sedondon? :)