Jumaat, 5 April 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Berdoalah

Tazkirah Jumaat | Berdoalah






Dalam sebuah hadits

Rasulullah SAW bersabda;

“Doa itu ibadah.”

(HR Abu Daud & At-tirmidzi). 


kata Hati : Jangan malas berdoa...

.

33 ulasan:

Karukord jagau berkata...

salam jumaat Cik Nur

caliph shuriken berkata...

noted.. nice sharing ^^

QasehnyaRania berkata...

betul tu

* thanks cik nur

Rosmiza Ali berkata...

Terima kasih dear atas peringatan.. Jom sama2 berdoa ke arah yang lebih baik! ^_^

Nastyna berkata...

nak cakap apa ek, lupa dah. :p

lelamaisara berkata...

Salam Jumaat Nur...

❤Kamsiah❤ berkata...

bair org buat kita,jgn kita buat benda yg sama terhadap org lain..:)

4feet8 berkata...

sy selalu suruh org buat istikharah. sedang sy sendiri belum pernah buat. selalu sgt ikut kata hati yg pada akhirnya, saya rasa ia betul.. insyaAllah.. ;)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

jom sama2 kita berdoa=)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

selalu berdoa ..

AyueJean AJ berkata...

yup...
lebih baik dari berdendam... =D

mamapp berkata...

thanks atas peringatan.. insya allah teruskanlah berdoa

Deqla Manjew berkata...

nice sharing.. yg no 1, dah dpt yg baik jgn tamak2 nk lagi baik..kang yg dikejar tak dpt, yg dikendong berciciran.. no 2 tu, toksah la jahat dibls jahat.. takkan ke mana smua tu..

n O e s u h a i m i berkata...

Tima kasih atas info...ingat mengingati sesama kita

Chic Na berkata...

InshaAllah. salam Jumaat nur. ;)

Khai♥Rin : anies berkata...

betul tu!

Tihara berkata...

orang yang malas berdoa orang yang sombong dengan Pencipta..nice sharing :)

Mrs Velentine berkata...

terima kasih nur atas kata2 ini

izan mama mia berkata...

baiklah..akan terus beerdoa..

syafiqakarim berkata...

haaa betul.
tp baik sgt pun...hmm

Saiful Anas berkata...

Doa dan disertai usaha itu Cetar membahana

Jangan Lupa Mampir Ke Blog Saya Ya..

Invisible Me berkata...

doa senjata orang mukmin :)

TiranaAduka berkata...

salam cik nur
Terima kasih sudi kogsikan.

Si Matatajam berkata...

Jom berdoa ^_^

nanieybarnieylurviey berkata...

Baekkkkk... Jgn mlas berdoa :)

Ummi Iman berkata...

Betul tu. Apa pun yg kita lakukan kita berdoa. Inshaallah Allah tolong. Akak skrg buat apa pun doa. Rasanya mmg mujarab bila kita sentiasa berdoa.

Cik Aini berkata...

selamat beramal :)

9n0L4 berkata...

doa senjata mukmin. mmg rugi la kalau tak berdoa. :)

jaakechik berkata...

doa ni mmg perantaraan kita dengan ALLAH. berdoalah sentiasa sesungguhnya ALLAH itu maha mendengar! :)

Yana Libra berkata...

Nak cuba ikut ayat last tu..doalah agar kite tak buat benda yg sama pd org tu..huhu..minta dikuatkanlah iman ni..~:)

aku HaniAsyira berkata...

doa sungguh2 nak jumpa cik nur.. hahaha

Shida Radzuan berkata...

nice sharing nur :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sentiasalah berdoa pada-NYA