Sabtu, 6 April 2013

Home » » Terima Kaseh...

Terima Kaseh...





Pertama, Nur mohon maaf sangat-sangat dekat Kak Niena, sebab Nur lambat up entry ni. Naskah kecil yang mengandungi Dzikir, Doa dan Al-Ma'thurat As-Sughra dah lama sampai sebenarnya. Cuma Nur je yang lambat maklumkan. Maaf ye Kak Niena. Nur akan manfaatkan sebaik mungkin perberian akak. Nur ucapkan terima kaseh banyak-banyak dekat Kak Niena ye.

Nampak tak pic bawah yang ada tulis "RANAH MINANG". Itu Frigde Magnet pemberian dari Atil. Sebenarnya segan gila nak terima. Sebab mula-mula aku memain je dengan Atil. Tak sangka pula Atil betul-betul belikan. Ishh... sambil taip entry ni pun segan tu tak habis lagi tau. Apapun, FM tu dah selamat melekat di pintu peti sejuk tau. Dan Nur ucapkan terima kaseh banyak-banyak ye dekat Atil.

Dan yang ketiga tu, comelkan. Bentuk rama-rama. Terkejut juga bila balik kerja, masuk bilik tengok-tengok ada bungkusan atas katil. Tengok nama pengirim dan mula fikir, Kenapa ye Deqla kirim hadiah ni? Lepas je wassap Deqla, baru jumpa nota kecil dalam sampul tu. Rupanya cenderahati sebagai pengomen tegar di blognya. Benda comel tu, sekarang terletak elok atas radio. Senang nak kepit nota apa-apa lepas ni. Terima kaseh juga pada Deqla.

Dengan rasa rendah diri, terima kaseh sekali lagi Nur ucapkan pada kalian. Sepanjang berblogging ni, macam-macam Nur terima. Adakalanya sampai rasa segan mahu menerima. Walau bagaimanapun, Nur sangat hargai semuanya. Ikutkan hadiah yang terhebat yang tak ternilai bagi Nur adalah sebuah PERSAHABATAN yang terjalin antara kita. Nur harap, kita semua kekal bersahabat sampai bila-bila. InsyaAllah....



Kata Hati : Terima kaseh sekali lagi...
.

34 ulasan:

Chic Na berkata...

eh sama la entri kita. comel nur punye rama2.. ;)

Zaza berkata...

wah cnur...cantik2 koleksi yg cnur dapat.. =)

intanfirdaus247 berkata...

seronok kan dunia blogger..dapat kawan2 yg baik2 belaka..hehe ..tahniah nur dapat hadiah yang best2 tu..hehe

Nastyna berkata...

sama2 cik nur... eh.

maaf tak pakai huruf besar di sini taip satu tangan tampung kepala jj tdo ni, gigih kan saya.

umi alya berkata...

alhamdulillah rezeki..

Tihara berkata...

alhamdulillah, semua hadiah dari kawan blog sangat2 bermakna kan..ada yang tak pernah jumpa tapi rasa macam dekat di hati :)

izan mama mia berkata...

wah..dapat hadiah dr rakan mmg buat kita teruja

Si Matatajam berkata...

Bertambah la FM Nur kat fridge tu yek..hi hi tahniah..cantik rerama tu.

Cinta Misteri berkata...

Alhamdulillah... Nur, takyah laaa nk say sory byk sgt. tkde apa salah pun. sama2lah kita manfaatkan.

Ranah Minang? mana tu, indonesia ke nogori 9?

QasehnyaRania berkata...

rezeki kan..

selamat hari sabtu ciknur..pi mana hari ni.. lepak taman tasik ke? hihi

Mieya Atiera berkata...

wah, untungnya Ci Nur kan..

Saiful Anas berkata...

Izin baca yahh kaka..

lelamaisara berkata...

Rezeki..tu tanda orang sayang Nur...

nanieybarnieylurviey berkata...

Cntik semuanye :)

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah. Ramai org syg cik nur :) tumpang gembira utk cik nur. Org dah bg segan pula ;)

Anis Nisa berkata...

rezeki nur..:)

fiQ berkata...

sy xpernah dpt pun.

Cik Aini berkata...

tahniah..comel rama2 tu..
erkkk kalo malu nk amik bg je ai yg fridge magnet Atil tu.hehehhee

Cinta Misteri berkata...

singgah lam nur sambil tonton abpbh

Cinta Misteri berkata...

*laman

Deqla Manjew berkata...

hihi.. comel la rerama tu... nyanyi sikit nur lagu rama2 ella... kohkoh... ok sesama nur... hope suka hadiah deqla tu eh...;)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

thniah dear..rezeki..

AyueJean AJ berkata...

Sesama NUr...
Ehhh??
Sebok je AJ... =P

Mrs Velentine berkata...

comel hadiah yang nur dpaat

wan nurul hezrina abd halim berkata...

semuapun cumil..

Aine Ainun berkata...

bestkan...dapat hadiah dari blogger...

ikatan tu yg penting sebenanrya...=)

9n0L4 berkata...

hadiah same dh sampai juge. tak entry nye belum up. hee.

N.Aima K berkata...

cntklah FM rumah minang tu dear..suka sangat!!

jaakechik berkata...

sokmo dapat hadiah geng gsf ni... sume nya rajin bertukar hadiah. :)

Yana Libra berkata...

:)

aku HaniAsyira berkata...

comelnya fridge magnet tu.. =P

IntaNBerliaN berkata...

Alhamdulillah murah rezeki nur

Shida Radzuan berkata...

tahniah dear :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

bestnyerr banyak hadiah nur dpt