Ahad, 3 November 2013

Home » , , , , , , , » Kubukanakamis

Kubukanakamis






Sakit hati…!
Hanya itu yang aku dapat.
Dan tiap kali ianya terjadi
Aku hanya diam sepi tanpa banyak bicara.
Dan sekadar memberontak dalam hati.
Nawaitu itu ada, cuma belum ada kekuatan mahu bertindak lebih jauh…



Kata Hati : ikut hati mati…!

.

28 ulasan:

zaza zehra berkata...

apakah??mendalam maksud yg zaza gagal memahami.. hehehe

Cik Aini berkata...

weh2..
apasal ni..tajuk pun dah bersambung bagai dah ni..

apapun sabra byk2 ye..TUhan syg org2yg sabra ni..Ai pun syg gak :)

Adam Faiz berkata...

Semoga tabah dan sabar ya? ..
New Entri : Kalau Tuhan Tanya kenapa lewat solat maghrib ? kau nak Mr Arrogant Jawab ?

izan mama mia berkata...

muhasabah nur...

izan mama mia berkata...

sakit hati kat sapa tuu

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

menulis dn terus menulis.

syakirah izwanie berkata...

Ada kala, berdiam diri lebih baik. tapi, mereka lupa. Kita bukan nabi. tak pasti sabar ini bila akan sampai di tahap tertinggi. Tapi, sabar itu nikmat di peghujungnya. itu pastgi :)

Rosmiza Ali berkata...

Erks! What happen dear? Tak faham tajuk.. Huhu.. Apa pun permasalahannya, banyak2 bawak beristighfar ye..
ZON PERMAISURI CHOMEL

syuk shusuke berkata...

keep the faith kak nur :D

nn lylyn berkata...

sabar2..byk2kan baca alquran..

Ummi Iman berkata...

Tak faham tajuk. Semoga diberi kekuatan.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

pasti ada hkmhnya kan..

p/s: kenduri kat tama sg mas lau xslh..huhu

Che Rosliza Che Mat berkata...

Sabar ya nur...

Solehah Shamsuddin berkata...

apa maksud tajuk entri nur ni? xpaham :(

Deqla Manjew berkata...

sabo nur sabo.. ikut hati mati la org tu.. kohkohkoh.. errr tajuk apa tu nur?? mohon jgn guna bahasa planet pluto kat sini boleh??.. ;p

Mieya Atiera berkata...

Betul tu Cik Nur. Selagi boleh bersabar, selagi itu kita sabar

Yumida Huda berkata...

sabar ye cik nur
cer citer
mana tahu leh kurangkan perasaan terpendam tu
isi tabung nuffnang sini-inti international university

t.a.t.a berkata...

saya pernah sakit hati pada seseorang. sakit hati sampai mengganggu urusan lain. apa saya buat? lepas solat saya doakan kesejahteraan dia, sebelum tidur saya maafkan dia.

alhamdulillah, hati saya tenang.

Pykaa Pdott berkata...

Kadang kalau kita skit hati kita jangan pndam . Kalau boleh cri org untuk kita luahkan . InsyaAllah akan oke nanti . Btol tuh ikot hati mati !

BERT berkata...

sape buat cik nur kita ni marah ni....eee sabar2... bila sabar ada manisnya nanti....

BERT berkata...

sape buat cik nur kita ni marah ni....eee sabar2... bila sabar ada manisnya nanti....

jaakechik berkata...

awatnya nur.. tajuk pun dah pelik. iskh musykil neh!

Busyra Bt Takiyudin berkata...

x paham tajknya tu. hehe. sabar ya nur. (:

Chic Na berkata...

awatnya tu Ai dok sabra sabra.. kikiki..

sakit hati kenapa Nur? jgn sakit2 ati sgt, takde ubatnya.. dan jgn bertindak ikut hati k.. ;)

PakcikLie PCL berkata...

alsabru minal iman..

lelamaisara berkata...

sakit hati kenapa tu...sabar dik...

caliph shuriken berkata...

ada tersurat & tersirat kt tajuk ni.. sy cuma nampak ku bukan akamis ..ntah btul ntah x, huh...

aine ainun berkata...

Sekarang mstdah ok kan...=)
Sabaq na...=)

Nk jumpa Nur pun x sempat ja lagi...huhu