Jumaat, 22 November 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Jawatan Kosong

Tazkirah Jumaat | Jawatan Kosong

Sumber
Bertuahlah mereka yang berkesempatan memenuhi jawatan ni kan..!
Kata Hati : Tak kiralah dimanapun yang penting nawaitu. Betul takk?
.

19 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

ciksu pernah jumpa iklan mcm ni dekat kuala kangsar.

Nastyna berkata...

ngeeeee. Salam Jumaat Cik Nur :D Assalamualaikum.

Deqla Manjew berkata...

jawatan kosong yg merupakan kewajipan umat islam... nice sharing nur.. salam jumaat... =)

inche hlovate berkata...

pernah tengok iklan macm ni kat satu masjid tu.. diaorang pasang banner

fizafantagirO berkata...

Hari tu kan, fiza nampak banner kat Masjid Shah Alam , ayat dia macam ni la .. bagus kan :)

Tihara berkata...

jangan lepaskan peluang :)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

betul tu. nawaitu tu penting. (:

Yumida Huda berkata...

bagus mesej ni nur
sebgai peringatan buat kita yg masih hidup ni

ayut berkata...

Nakkkk...hihihi..peringatan bsama :)

t.a.t.a berkata...

bertuah nya mereka kan? saya pulak imam pun takde. camne kan? huhu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

nice dear..

Azim Aris berkata...

nk kerja :p...jom xchange list wif my blog :
Azim Aris

Tak Mungkin Benar

Muhasabah

follow ya :)

zaza zehra berkata...

haha..peringatan..bagus ni :D

aku HaniAsyira berkata...

Yepp betul.. berusaha

intanfirdaus247 berkata...

terbaik entry nih....huhu

Che Rosliza Che Mat berkata...

sekadar peringatan untuk semua...

Si Matatajam berkata...

Good sharing Nur... Jawatan yg sepatutnya dipenuhi oleh semua umat Islam..

Chic Na berkata...

err err.. kita jarang pi masjid..

jawatan ni merata2 kan nur.. hihi..

Cik Aini berkata...

Bila la Ai nk p intv ni..huhu