Jumaat, 8 November 2013

Home » , » Tazkirah Jumaat | Selawat

Tazkirah Jumaat | Selawat



Sumber 




Kata Hati : Kalau belum, jom sama-sama kita Selawat keatas Baginda...

.

21 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bila bc secara tak lgsg dh =)

lelamaisara berkata...

alhamdulillah sudah..;)

Masha Meisters berkata...

alhamdulillah...cik masha dah...

Deqla Manjew berkata...

jom selawat nur..! thanks ingatkan kami.. =)

izan mama mia berkata...

tq nur..ingatkan

Yumida Huda berkata...

thanks nur mengingatkan
salam jumaat..moga bahagia sentiasa..senyum sokmo
isi tabung nuffnang sini-hotlink

syuk shusuke berkata...

salam kak nur :D
selepas solat memang selawat :D

Rapunzel Cikilolo berkata...

selawat sama-sama...

insya-Allah...

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.dah.
p/s: buat je dua2 ciknur.nanti tak da yg bising bahagian dornag tak da.hihi.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sggh mlm ya =)

caliph shuriken berkata...

nice sharing, nur.. selamat beramal semua ^^

Rosmiza Ali berkata...

Alhamdulillah, dah.. Thansk Nur atas peringatan.. =)
Mieza Suri Shaklee

Busyra Bt Takiyudin berkata...

tq nur. mngingatkn. (:

Cik Aini berkata...

jom2 sama selawat jgn asyik layan RM je.kekekee

BERT berkata...

tq atas ingtan sesama insan hehe..

alhamdulillah... moga kita semua dapat syafaat dari baginda nanti aminn

4feet8 berkata...

setiapkali nak basuh apa-apa mmg susah terbiasa selawat tu.. bila terbiasa, mulut automatik terbaca.. ;)

aine ainun berkata...

As salam Cik Nur
Selamat Malam=)

Che Rosliza Che Mat berkata...

Sama2lah kita berselawat..

Cinta Misteri berkata...

Allahumma solli A'la Saidina Muhammad...

jaakechik berkata...

terima kasih atas peringatan untuk hari ni nur...

Chic Na berkata...

td baru je lepas baca entri ni.. :)