Rabu, 31 Julai 2013

Home » , » Al-Fatihah

Al-Fatihah






Mohd Asyraf Mohd Radzi.

3 Mei 1997 - 31 Julai 2013.

Al-Fatihah...


Nota Kecil :
  Asyraf adalah adik sepupu aku. 
Arwah terlibat dalam kemalangan ketika dalam perjalanan ke sekolah pagi tadi. 


Kata Hati :

 Sesaat pun tidak cepat, sesaat pun tidak lambat. 
Tiba masanya kita pasti pergi jua...

Al-fatihah juga buat mereka-mereka yang telah dulu kembali sebelum kita...

Al-fatihah...

.

31 ulasan:

Nur Fahz berkata...

Al-Fatihah buat arwah.Semoga rohnya dirahmati Allah swt..

Khai♥Rin : anies berkata...

Alfatihah..salam takziah

Cik Ain berkata...

al-fatihah semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman ,amin.

IntaNBerliaN berkata...

innalillah..

Ya Allah.. sedihnya akak... akak skrg mmg dah rasa fobia dgr org accident ni... sedih sungguh... moga family arwah tabah hadapi dugaan ni..

akak tau, mesti dorg sedih sgt kan.. dah tinggal bbrp hari je lagi nak raya.. Ya allah.. sedihnya...

kopi pasta berkata...

takziah di atas kehilangan... al-fatihah.

Rapunzeel Cikilolo berkata...

semoga rohnya dicucuri rahmat...

aReLaN berkata...

al-fatihah buat arwah. moga rohnya dicucuri rahmat di sana.

nanieybarnieylurviey berkata...

Al-Fatihah.
Salam Takziah.

YanaHime berkata...

Takziah cik nur & family. Semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman. Ameen!

Zaza berkata...

Al fatihah, semoga arwah baik2 di sana...amin

Deqla Manjew berkata...

Innalillahiwainnailayhirajiun..kesiannya..camne boleh eksiden tu nur?

AL-FATIHAH.. moga roh arwah ditmptkan di kalangan org2 yg beriman... amin..

HeNRieTTa JoSe berkata...

Al-Fatihah....sayunye hati nie...

lelamaisara berkata...

kesihanye...alfatihah....

are_lin@yu berkata...

al fatihah .sayu dgr.muda lg kan..moga rohnya dicucuri rahmat...

mama3heroo berkata...

salam ramadhan # 23
Innalillah..

Masha Meisters berkata...

takziah...
panggilan tu memg tak diduga...tapi untuk bulan ramadhan ni kat kampung masha juga ada 5 kematian dan 3 daripadanya saudara emak masha...
membuktikan hidup ini memg sementara...hmm

Yumida Huda berkata...

al fatihah
terkejut yumida baca
mati x mengenal usia
moga arwah ditempatkn bersama org2 beriman

Eca Dwinky Asha berkata...

salam takziah...

Pykaa Pdott berkata...

Alfatihah buat arwah . Mningal di bulan yg mulia plak moga allah tmpatkan dia diklngan org2 yg briman . Amin !

takziah buah fmily arwah .

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

al-Fatihah buat arwah..tringt sepupu mninggal sbb kmlgn juga..time tu arwah periksa SPM..

Ummi Iman berkata...

Alfatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan semoga keluarganya tabah dgn dugaan ini.

boni kacak berkata...

Al-Fatihah.. semoga arwah ditempatkan ditempat orang-orang yang beriman dan beramal soleh kepadaNYA.. amin..

Busyra Bt Takiyudin berkata...

al-fatihah buat arwah. semoga dia tenang di sana..

Che Rosliza Che Mat berkata...

Innalillahiwainnailayhirajiun..

Seram dengar orang mati kemalangan nie...Semoga arwah di cucuri rahmat...

ayut berkata...

al-fatihah...moga arwah ditempatkan bersama orang-orang yg soleh..amin...

Yana Libra berkata...

innalilah...sedihnye..ajal tak kira tua atau pun muda kan...al-fatihah..

Cik Aini berkata...

al-fatihah buat arwah

Si Matatajam berkata...

A Fatihah buat arwah...

9n0L4 berkata...

al fatihah buat arwah. takziah nur.

Chic Na berkata...

Al-Fatihah.. semoga arwah tenang di sana..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alfatihah utk arwah