Rabu, 17 Julai 2013

Home » » Wordless Wednesday #66

Wordless Wednesday #66





Assalamualaikum.

Nur bangga punya sahabat seperti dia.

Dia sentiasa ada untuk “TARIK” Nur dikala Nur hampir terleka dengan “KEPALSUAN DUNIAWI”

Kepalsuan apa? Biarlah kami dan DIA saja yang tahu…



Kata Hati : Terima kaseh sekali lagi..! Nur akan ingat semua pesan awak..Janjiii..!!
.

34 ulasan:

syuk shusuke berkata...

bawak berbincang2 :)

Solehah Shamsuddin berkata...

Bestnya dapat kawan yang macamni :)

whitecappuccino berkata...

untung ada kwan macam ni.

Cendol berkata...

alhamdulillah,kawan yg baik tu ialah kawan yg sentiasa mengajak ke arah yg lebih baik :)

apakah kepalsuan duniawi tu??haha
dlm otak cuma terpikir utk menisbahkan kepalsuan duniawi tu kpd 2 things : wealth n guy . haha .jahat :P

TeTo YakSa berkata...

Kawan yg baik.. huhuhu

boni kacak berkata...

saya tak tau kisah apa... tapi saya hanya mampu doakan yang terbaik je :)

Cik Aini berkata...

kekekeeke
alhamdulillah..
moga Nur x tersasar jauh :)

erkk..sapa tu..muhun cerita la wei...

CikNana berkata...

Alhamdulillah..syukur la ada kwn mcm tu..kan kan..:)

Khai♥Rin : anies berkata...

untung dpt sahabat mcm tu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhamdulillah punya shbt spt itu.

Rapunzeel Cikilolo berkata...

emmm...

tp nur tetap kena menjadi diri nur kan

:)

izan mama mia berkata...

bertuah nur dpat kawan yg baik

jaakechik berkata...

apekehei nya tu nur???

Deqla Manjew berkata...

haaa... siapekah sahabat itu... ??? makcik levender keee..... ???? ;p

tp siapepun dia, alhamdulillah nur punya sahabat mcm dia.. jaga pershtbn tu baik2 ye cik kero... ;p

Si Matatajam berkata...

Tu la kawan sejati namanya..

Tedi berkata...

Semoga persahabatan akak berterusan :)

9n0L4 berkata...

mengaku ape ni cik nur. hehe. sokmo buat entry org tertanye². :)

QasehnyaRania berkata...

ala, siapakah di dia itu.
share2 la. hihi

jemput join

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/07/qr-mini-giveaway-ketiga.html

Yana Libra berkata...

untung ada sahabat macam tu~ :)

aku HaniAsyira berkata...

untung ada kwn macam tu kan cik nur

are_lin@yu berkata...

alhamdulillah sahabat yg baik ;-)

Mrs Velentine berkata...

alhamdulillah dapat kawan mcm DIA nur

lelamaisara berkata...

bagusnye ade sahabat macam tu nur..jeles plak...hee

kayyana berkata...

untung kalau ada kawan yang sanggup tego kite mcmtu.. ada kawan tak sampai hati nak ckp so biarlah kawan tu hanyut sampai bila bila.. ermmm

AyueJean AJ berkata...

Bagus kawan macam ni kan Nur...

Zaza berkata...

bgsnya ada kawan seperti itu =) beruntung cnur..

Aine Ainun berkata...

Susah nak cari kawan yang memahami...=)

takpala, kita cuba jadi kawan yang terbaik..=)

Chic Na berkata...

hmmm.. mesti dia pun sama mengharapkan nur mengingatkan dia setiap kali dia terleka.. give and take.. ;)

IntaNBerliaN berkata...

kwn mcm tu lah yg terbaik

nanieybarnieylurviey berkata...

Alhamdulillah dpt teman mcm ni :)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nielah namanya sahabat saling menasihati untuk kebaikan

Eca Dwinky Asha berkata...

sahabat itu pelengkap kita..tu pasal kita xleh sombong2 kan? :D

ayut berkata...

kawan susah senang..bru btul... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

untung ada sahabat yg baik mcm tuh