Rabu, 31 Julai 2013

Home » » Wordless Wednesday #68

Wordless Wednesday #68







Sebahagian menu iftar sepanjang Ramadhan 1434H.
Semua menu di atas, hanya 4 je dari aku.

Sekian.
=_="


Kata Hati : Setakat ni belum jejak pasar ramadhan lagi...
.

28 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Rajin buat kuih :)

syuk shusuke berkata...

whoa, masakan sendiri lagi sedap :D hehe

Nastyna berkata...

owhh Cik Nur, sama la kita. Belum jejak param lagi ni hihihi.

Yana Libra berkata...

mula2 tgk ingatkan semua cik nur buat..huhu~

Che Rosliza Che Mat berkata...

emmm sedapnya....klik2 nuffang...

Cinta Misteri berkata...

wahhhhh menu hebat tp lom jejak bazar. 4 yg mana gaknya tu hasil tangan Cik Nur yepppp

Deqla Manjew berkata...

wahh.. pecah rekod x jejak param! ehh nur x suka panggil param kan.. ok2.. bazar.. hihihi... 4 tu yg mana nur bikin sendiri??

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bgus homemade..

Khai♥Rin : anies berkata...

sm la kita x pegi ke bazar ;-)

Cik Anis Nisa berkata...

wahh...sedapppp

lelamaisara berkata...

wah kire ade gak la nur buat ea...yg mane nur wat tu..:)

Aine Ainun berkata...

mana satu nur buat ni...
berapa hari ja lagi nak abes Ramadhan...tak payah la p bazar Nur, masak simple2 ja da ok kan..

saya pn x p lagi bazar..

HeNRieTTa JoSe berkata...

yummeh.....

boni kacak berkata...

hanya 4 je?? banyaklah tu. hahaha

Lelaki berkata...

tahu sumbat feveret tu.

kopi pasta berkata...

naseb baik tgk n3 ni di waktu malam. kalau siang2 hari, mau menitis air liur ni...

nanieybarnieylurviey berkata...

Sedap.. Yg kt bawah tepi belah kiri tu garlic bread ke nur??

are_lin@yu berkata...

sdapnya nk tauhu sumbat tu nur.hihi

Mieya Atiera berkata...

Kira okey la.. Daripada Mieya.. Tahun ni, langsung tak buat kuih untu berbuka.. Berbeza sekali dengan puasa tahun lepas.

Rose Azadir berkata...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

Busyra Bt Takiyudin berkata...

semuanya sedap2 belaka. :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

meriah betul menu di bulan puasa ya nur..

ayut berkata...

ad nmpk jelly kelapa...best yer.. :D

Cik Aini berkata...

baguslah Nur..
kalo jejak pun kan bukan bleh tggal jejak mcm kat pantai tu,kehkehkeh lg sedap masak sdiri tau Nur..ada kepuasan di situ :)

Si Matatajam berkata...

Mana kuih yg Nur buat ni...rajin buat sendiri...

9n0L4 berkata...

dah boleh kawen cik nur. hehe. kire pndai la ni nur masak. :)

Chic Na berkata...

pandainya nur masak & buat kuih. cikna kuih mmg failed. huhu..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sedapnyer menu iftar nur..dh la tgh posa ganti ni sabar jer la hihihi