Ahad, 2 Jun 2013

Home » , , , , , , , » Sampaikan Rindu By Izzue Islam Dan Sharifah Sakinah | Lirik Lagu

Sampaikan Rindu By Izzue Islam Dan Sharifah Sakinah | Lirik Lagu





Sampaikan Rindu By Izzue Islam & Sharifah Sakinah

Oh bulan sampaikan rinduku
Oh bintang kirimkan cintaku
Yang hilang pastikan bersatu
Oh sayang di dalam mimpimu

Oh bulan sampaikan rinduku
Oh bintang kirimkan cintaku
Yang hilang mungkinkah bersatu
Oh sayang di mana dirimu

Malam ini aku sendiri
Menanti dan terus menanti
Malam ini aku sendiri lagi
Menanti dan terus menanti

Usah ditangis lagi
Usah dirindu lagi
Pasti kita bertemu nanti

Usah ditangis lagi
Usah dirindu lagi
Pasti kita bertemu pasti
Pejamkan matamu kasih…


P/s: Selamat Ulangtahun Kelahiran Dan Selamat Pengantin Baru Buat Izzue Islam dan Pasangannya Awin Nurin yang akan melangsungkan perkhawinan mereka hari ini. Moga berbahagia hingga Syurga...! Amin...!!



Kata Hati : Sebenarnya Awin lah Isteri Izzue..... ^_^
.

28 ulasan:

hazwan hairy berkata...

eh izzu kahwin ke?bru tau...hehe

QasehnyaRania berkata...

selamat pengantin baru

jom join, nak:)

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/jom-join-giveaway-ke-2-by-jaakechik.html

izan mama mia berkata...

wah dh kawen dh dia..tahniah

Eyka Zueyka berkata...

come and follow my blog and don't forget to leave your comment..i will follow you back..tqvm.. http://eykazueyka.blogspot.com/

Chic Na berkata...

pepagi dah feeling dengar lagu ni. sob sob sob.. menanti dan terus menanti..

ingatkan nur yg dapat invitation card tu. nanti kenduri kat kelate meh la datang.. kikiki..

Yumida Huda berkata...

selamt melangkah ke gerbang perkahwinan utk pasangan itu
alhamdulillah..bertambah2 masjid
moga bahagia hgg ke anak cucu

BUNDA a.k.a KN berkata...

selamat hari minggu...

sedap lagu ni bunda suke...lagu dalam drama Bunga Merah Punya...

9n0L4 berkata...

ni la yg anak sedara deqla minat tu ehhhh. hehe.

Anis Nisa berkata...

boleh tahan gak suara sharifah sakinah..best la lgu ni..

Tihara berkata...

pelakon baru ey, akak tak folow drama ni.. :)

shafiq berkata...

insyAllah , kita doakan yang terbaik :D

Ummi Iman berkata...

Akak tgk juga cerita bunga merah punya ;) sedap juga lagu ni.. Tahniah buat izzue.

IntaNBerliaN berkata...

a'aa awin lah is3 dia.. hihi

Etuza Ezawarna berkata...

dah sampai jodoh lah dia kan...minta jg. Drama " sebenarnya tiz zakiyah isteri dia" dalam satu drama ' sebenarnya aku isteri dia.."

Zaza berkata...

seronok tgk dia dah khwin.. =)

Deq's Qienz berkata...

tak berapa kenal la mamat nih..huhuu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

thniah buat mereka..

Deqla Manjew berkata...

dan sebenarnya nur tgh frust.. hahahahaha.. selamat pengantin baru buat mereka.. =)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kawen dah izzue ni kan...selamat pengantin baru utk dia dan pasangan

LYAfrina berkata...

owhh izzue blh nyanyi jugok ye..

Che Rosliza Che Mat berkata...

Selamat pengantin baru buat Izzue...

Nastyna berkata...

Sedikit terlambat, however selamat pengantin baru sayang, eh Izzue :p

nanieybarnieylurviey berkata...

First time tgk izzue dlm citer die ngn liyanajasmay. Lpe lak citer apa. Pasal twitter . Lepas tu lame2 bru perasan rupenye yg nerd skema tu izzue. Grr
Moga berkekalan n berbahagia!!! Ingt kat anak buah deqla lak ble sebut izzue ni

aku HaniAsyira berkata...

sedih sangat

AyueJean AJ berkata...

AJ belum penah dengar pun lagu ni...
Ketinggalan sungguh...
Hehehehehheh...

Si Matatajam berkata...

Barakallahulakuma buat pengantin.. Mesti ramai yg frust..hi hi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

laaahh dah kawenker izzu?hehehe handsome sungguh diakan?berlakonpun mantop.suka gila cerita sebenarnya aku isteri dia..

Shida Radzuan berkata...

wahh selamat phantin baru :)