Ahad, 2 September 2012

Home » » .:: Duhai Wanita...! ::.

.:: Duhai Wanita...! ::.

 
 
 

Entry pendek di hujung minggu berkaitan gambar di atas...!

Aku setuju....!

Kalian pula macam mana...?

Setuju ke tidak...?

Update : Kata Boni Kacak , lelaki pun sama sebenarnya.. Duhai lelaki di luar sana, setujukah anda..?


Kata Hati : ^_______^
.

23 ulasan:

boni kacak berkata...

dan ada sedikit pertambahan.. lelaki pun sama sebenarnya..

dyabunga berkata...

dya setuju sgt..sbb dya cm tu..huhuhhu

nanieybarnieylurviey berkata...

sgt bersetuju!!!! :)

Michelle Hopell berkata...

setuju sangat ...

Masha Meisters berkata...

setuju! ketawa dan gelak tu sebahagian dari cara untuk sembunyi dan kurngkan kesedihan :)

Si Matatajam berkata...

(^_______^)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Btol2, akak setuju!hehehe

Chic Na berkata...

mungkin. :)

Eca Dwinky Asha berkata...

sama je semuanya...tpi cara sembunyikan perasaan itu yg berlainan..mcm lelaki,dorg susah nak cerita..pompuan ne,dorg plak senang nak kongsi.

Cendol berkata...

setuju, cik nur.mmg betol.

Cik Aini berkata...

sgt2 bersetuju..
rs mcm tepat la sgt kan =)
x tahu kenapa tp bila ada masalah, mendiamkan diri tu lebih baik..setuju x ciknur?
=)

Deqla manjew berkata...

deqla dlm kategori yg ni kot.. ada benarnya juga! huhuhu

Masz Sidek berkata...

huhuhu ada betul nye nur... kalau perempuan pendiam lagilah... semua dia akan diamkan je... ;'(

Miss BaNu berkata...

betul2x setuju sgt..

Errah berkata...

yekot..macam errah la tu..hehe

Mieya Atiera berkata...

Ada benarnya juga kata-kata beliau :)

Anis Nisa (SH) berkata...

betul tuu..setuju...>,<

Wanieys berkata...

yer la kot hehe

wan nurul hezrina berkata...

rasnya semua sama jer kot.laki n pompuan..tapi maybe pompuan lebih laki.tapi lakipuntak tunjuk betapa dia risau sebenarnya sbb mcm laki bini kalau dua2 tunjung sedih n nanges ermmm mcm susahplak.huhu

Sh Hily berkata...

Setuju....tetiba plak!hehe

lelamaisara berkata...

mungkin juga...akak pon tak pasti la nur....:)

Karukord Jagau's berkata...

Setuju sesangat :)

9n0L4 berkata...

ade betulnye. org periang ni jrg tunjuk sedih kan. ;)