Jumaat, 28 September 2012

Home » » .:: Tazkirah Jumaat | 20 Penyakit Hati Terhadap ALLAH ::.

.:: Tazkirah Jumaat | 20 Penyakit Hati Terhadap ALLAH ::.







SUMBER : MUKA BUKU.


Kata Hati : 
Moga kita semua dihindari dari segala penyakit di atas..Amin..!
.

40 ulasan:

Arina Shamsul berkata...

YA ALLAH...jauhkan lah kami dari penyakit2 ini...

nice sharing dik :)
dah sihat sepenuhnya ke dik ?

take care tau :)

Masz Sidek berkata...

Ya Allah jauhilah kami dr penyakit hati ni...

Mieya Atiera berkata...

Perkongsian yang penuh manfaatnya. Moga2 kita semua dijauhi drpd penyakit hati ni

Cik Aini berkata...

time to muhasabah diri :)

Hilmirda Daud berkata...

Semua kita dilindungi dari penyakit2 itu.

izan mama mia berkata...

tq berkongsi..

Ctie Anis Nisa berkata...

amin...:)

are_lin@yu berkata...

nauzubillah..moga kita dijauhi dan dirahmatiNya ;-)..salam jummat nur ;-)

Deqla manjew berkata...

ya Allah.. byknye penyakit hati.. dalam tak sedar sebnrnya kita punye penyakit hati tu kan.. antaranya!! hukhuk...

aku HaniAsyira berkata...

rasa mcm tu sikit2.. aishh

Mrs Velentine berkata...

nice entry

nanieybarnieylurviey berkata...

Aameen :)
bahaya tu.. mudah hinggap penyakit ni kat manusia..

Chic Na berkata...

sama2 memperbaiki diri. ;)

Sue PeLik berkata...

org asyik kisah sal penyakit2 yang nampak kan?? penyakit2 aty neh org ambil mudah jer, huhuhu. *kata kat diri sendiri huhuhuhu

ieedaz @ mama_isha berkata...

nice sharing...:)

etuza berkata...

asalam cik nur..
semoga kita tak tergolong dari list tu ya. Kita ada blog bukan nak apa2 sekadar nak berinfo. apapun tanggapan org sekeliling memang berbeza, Very nice entry

Fiza Suhaimi berkata...

MasyaAllah.. begitu lalainya fiza ni..

Cendol berkata...

huh bahaya penyakit ni.amiiinn..moga2 kite semua terhindar hendaknye. :)

9n0L4 berkata...

Aamiiin. Moge kite sume terhindar dari sume ni.

fizafantagirO berkata...

Semoga kita tidak 'terkena' penyakit2 tu ..

Nur suka perfume x? jom tgk entry br akk :)

siti naqiah berkata...

wohoo, nice one..tengs sharing :)

boni kacak berkata...

kena buang segala sifat tu jauh2...

Crew Fathi berkata...

Terima Kasih atas peringatan.. =)

~Cik Sweety~ berkata...

hee.. moga dijauhkan semua sifat2 ne..

Nur jgn bercuti lama2 okehh^_^)

Ayuni berkata...

betul....

Si Matatajam berkata...

Semoga M dijauhkan dr segala penyakit hati tu.. Tak sabaq nak jumpa Nur..

IntaNBerliaN berkata...

a'aaa moga kita semua terhindar dr penyakit2 tersebut

Eca Dwinky Asha berkata...

semoga dijauhkan

fieda berkata...

sharing is caring kan nur..kak fieda mintak jauh semua ni..

Cik Aini berkata...

insyaallah..
paling penting moga kita jauh dr penyakit M...MALAS,huhu

Solehah Shamsuddin berkata...

nice sharing cik nur :)

caliph shuriken berkata...

noted.. nice sharing ^^

jaakechik berkata...

setuju ngn ciknur...semoga kita terhindar dari segala pyakit tu kan...amin....

p/s : bru sempat terjah sini...sory ya...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

minta dijauhkan lah

wan nurul hezrina berkata...

semoga Allah jauhkan drp penyakit hati nie.bahaya noo

Che Rosliza Che mat berkata...

Ya Allah...jauhkan dari semua tue huhuhu

Cinta Misteri berkata...

Mohon hati ini tahu asal usulnya...sentiasa brbaik sangka...

dya bunga berkata...

semoga kita semua dijauhkan dari penyakit ni.

lelamaisara berkata...

moga kita dijauhkan la dari penyakit ni...

shuhadaothman berkata...

semoga kita semua dijauhkan dari penyakit ni. Aminn..