Jumaat, 14 September 2012

Home » » .:: Tazkirah Jumaat | Wanita Solehah ::.

.:: Tazkirah Jumaat | Wanita Solehah ::.



Sumber : MukaBuku



Kata Hati : 
Sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik...InsyaALLAH...
.

33 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

Alhamdulillah... same here.. ;)
slm jumaat nur

ieedaz @ mama_isha berkata...

wahh like kate2 ni..:)

Chic Na berkata...

Insha Allah. ;)

Fahz berkata...

Salam Jumaat penghulu segala hari.semoga kita terpilih manjadi wanita yang solehah dikalangan yang solehah.

aku HaniAsyira berkata...

hari2 ak cuba jadi solehah kan..

tp sy mcm tak nampak hasilnya.. =)

BERT berkata...

tq mengingatkan... moga kita jd yg lebih baik dr sblum ni :)

BeLLa berkata...

insyaallah :D

Pecinta pink^^ berkata...

amin.. i hope so..to be a solehah muslimah :)

Deqla manjew berkata...

deqla pun nk jadi solehah.. alahaii.. untung org yg nama solehah tu kan..smua nk jadi dia...hihi...salam jumaat cik ai... =)

Deqla manjew berkata...

ehhh salah pulak.. cik nur la..kompius sbb dua2 ni muka nk akan2 sama..tang pipi...haha... sori tershashol... :p

Miss BaNu berkata...

sweetnya gmbr kartun tuh..kata2 nya pun indah.cubit2 sini yer..

::CIK LYNN:: berkata...

insyaAllah :)

cweet pinky berkata...

betul :)

Mrs Velentine berkata...

cubit2 cni

wan nurul hezrina berkata...

semoga Allah melindungi kita menjadi hamba n muslimah yang lebih baik n berakhlak

fizafantagirO berkata...

saya pun .. :)

whitecappuccino berkata...

ya..berusaha ke arah itu.

Masz Sidek berkata...

yup setuju nur...

Insya-Allah... kita sama2 berusaha menjadi solehah...

siti naqiah berkata...

amin..
saya juga sebegitu..

hainom OKje berkata...

Semoga hari ini lebih baik yg semalam... Bersyukur kerana kita diberikan hidayah itu dari Allah!!

nurhafieza berkata...

subhanaALLAH :')

Che Rosliza Che mat berkata...

cutenya kartun tue...kata2 pun best...sama2lah kita berusaha ke arah itu...

N.Aima K berkata...

selamat hari Malaysia

teha berkata...

like ! :)

Wanieys berkata...

Insyaallah ingin menjadi wanita solehah

Si Matatajam berkata...

Sama la kita..M pun berazam sangat nk jadi lebih baik....

dyabunga berkata...

insyaallah

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

bercita2 pn dh dpt pahala, nur.:-)

Cik Aini berkata...

insyaallah
sama2 kita berusaha tuk mnjadi lebih baik,wpun x terlalu sempurna sekurangnya baik tuk diri & famili kan Nur..

**kita sentiasa diberi peluang oleh Allah untuk berubah cuma kdg2 kita yg x menyedarinya :)

Fiza Suhaimi berkata...

InsyaAllah :)

Solehah Shamsuddin berkata...

nice word, cik nur :)

9n0L4 berkata...

same same kite jadi terbaik ye cik nur. ;)

Si Matatajam berkata...

Sama2 la kta berusaha ntuk jadi muslimah yang sentiasa diredhai Allah swt..